سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به انتخاب فغانی به عنوان داور دیدار این تیم گفت: آرزوی ما و باشگاهمان است که مسابقاتمان را داوری بزرگ مانند علیرضا فغانی قضاوت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در خصوص این مسابقه گفت: می دانیم که کار ساده ای پیش رو نداریم اما این آمادگی را داریم که فردا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و تمرینات خوبی هم در تعطیلات انجام بدهیم. چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که میزان آمادگی ما به ما کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: تراکتور تیم صدرنشین است. همین موضوع بیانگر قدرت این تیم است و بازیکنان خوبی هم دارد اما امیدواریم فردا بتوانیم به سه امتیاز برسیم تا شرایطمان در جدول بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شد مدیریت از نتایج کسب شده سایپا رضایت ندارید، گفت: البته صد درصد نبود که آنها از نتایج مان رضایت نداشته باشند. ما ابتدا شروع خوبی در لیگ داشتیم اما در ادامه نتایج چندان خوبی کسب نشد. ما سه بازی سخت و یک بازی در جام حذفی پیش رو داریم و امیدواریم در این بازیها بتوانیم به موفقیت برسیم و نتایج را جبران کنیم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا اولتیماتوم از سوی مدیریت به شما داده شده است یا خیر، ادامه داد: هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای جام حذفی دارید یا خیر گفت: به هر حال جام حذفی راه میانبری برای کسب سهمیه آسیایی استا ما هم مانند تیم های دیگر این مسابقه را دنبال می کنیم و خیلی جدی پیش می رویم تا از فرصت استفاده کنیم.

وی در رابطه با روند داوری ها تصریح کرد: من در مسابقه قبلی مان هم به داوری ها اشاره کردم و برنامه ۹۰ نود هم یک مورد از سه مورد را نشان داد که حق با ما بود و دو مورد دیگر را نشان نداد. این موضوع به ما ضرر شد و من را وادار کرد تا به این مسئله اعتراض داشته باشم زیرا در آن صحنه شاید نزدیک ترین فرد، داور بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور این دیدار برابر تراکتورسازی گفت: فغانی فقط متعلق به داوری ایران نیست و او نشان داده که نماینده شایسته ای برای داوری است. هر تیمی تو ایران باید آرزو داشته باشد که فغانی بازی این تیم را قضاوت کند مانند من و تیمم که این افتخار نصیب ما شد تا قضاوت بازیمان را فغانی بر عهده بگیرد که برای بهترین بازیکنان دنیا مانند نیمار قضاوت کرده است و ما هم به انتخاب او احترام می گذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.