سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت:‌ متأسفانه ووشو از سوی وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت نمی‌شود و به اندازه‌ ورزش‌های مدال‌آور دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین اوجاقی در مورد اینکه قهرمان ووشو عجیب است که در مسابقه فوتبال حضور پیدا کرده است، گفت: ما در لیگ ووشو عضو تیم پارس جم جنوبی هستیم که قهرمان شد و من هم سرمربی‌اش هستم. به اینجا آمدم که سری به بچه‌ها بزنم و بازی را هم ببینیم.

وی در مورد اینکه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: به نظر من این چیزی اشتباهی است که ملت ما دو قطبی شده‌اند. باید همه یک دل و یک صدا پرسپولیسی باشیم!

اوجاقی ادامه داد: واقعیت این است که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنم برخی زمان‌ها بازی‌های تیم‌های خارجی مانند بارسلونا را می‌بیینم و در مسابقات داخلی بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم.

سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی در مورد اینکه چه انتظاری از باشگاه‌های بزرگ برای تیم ووشو دارید، گفت: هم پرسپولیس و هم استقلال یکی دو بار این قول را دادند که در رشته‌های دیگر هم سرمایه‌گذاری کنند اما عملاً این اتفاق نیفتاد. اگر امکان داشته باشد کمک بزرگی به ووشو می‌کند.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی در پرسپولیس به عنوان اسطوره می‌دانید، گفت: همه خوب هستند. دایی، کریمی و مهدوی‌کیا اما درست است که گاهی دایی و کریمی با هم مشکل دارند. یادم می‌آید زمانی که در ورزشگاه آزادی در اردو بودیم پرسپولیس هم آنجا تمرین می‌کند و به نوعی هم اردوی ما محسوب می‌شدند و زمین تمرین‌مان نزدیک هم بود. اما الان بازیکنان را نمی‌شناسم. در مجموع این یک حس است که پرسپولیس را دوست دارم.

قهرمان سابق ووشو با اشاره به شرایط این رشته گفت: با تیم پارس جنوبی قهرمان آسیا شدیم و عملکرد خوبی داشتیم. تیم جوانان باشگاه هم در مسابقات بلغارستان به نایب قهرمانی رسید. امسال سال خوبی برای ووشو بود. درست است هنوز وارد المپیک نشده اما در مسابقات جهانی و آسیایی مدال‌های خوش‌رنگی را کسب می‌کند اما متأسفانه از سوی وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت نمی‌شود و به اندازه‌ مدال‌آوری دیده نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.