سازمان تیم‌های ملی فوتبال، کسب عنوان نایب‌قهرمانی ملی‌پوشان نوجوان در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۶ آسیا و نیز مقام سوم تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی کسب نایب‌قهرمانی ملی‌پوشان نوجوان در مسابقات آسیایی و نیز صعود به جام جهانی و مقام سوم تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی، سازمان تیم‌های ملی فوتبال کسب این عناوین را به بازیکنان، کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و فوتسال و مردم ورزش‌دوست ایران تبریک و اشاره به موارد زیر را که در کسب این عناوین تاثیرگذار بوده اند، ضروری می‌داند:

۱-نقش کلیه باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی در حوزه فوتسال و نوجوانان که بدون تردید بدون حضور و سرمایه‌گذاری آنها از ابتدا تاکنون، رشد و بالندگی این دو تیم غیرقابل انکار است.

۲-ضمن تقدیر از سرمربیان و کادرفنی این دو تیم از نقش مربیان ارزنده ایران که در سال‌های گذشته با هدایت تیم‌های ملی و باشگاهی فوتبال و فوتسال ایران موفقیت‌های متعددی را برای ایران در آسیا، جهان و جام باشگاه‌های آسیا به ارمغان آورده‌اند نیز نمی‌توان گذر کرد. بدون شک چرخه قهرمانی در کلمبیا و هندوستان مرهون فعالیت این مربیان است.

۳-مدیران و مسئولین سالیان گذشته فوتبال و فوتسال ایران که بدون اغراق و با امکانات موجود، سنگ بنای موفقیت فعلی تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال نوجوانان را در کلمبیا و هند بنا نهادند نیز در بخشی از چرخه موفقیت جای می‌گیرند. حمایت‌های هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته‌های فوتسال و جوانان نیز روند رو به جلوی آنها را با کسب این عناوین فراهم کرده‌اند.

-نقش رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های ورزشی و سیاسی، پایگاه‌های خبری و تحلیلی تخصصی ورزش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که با پوشش لحظه به لحظه و گسترده مسابقات فوتسال و شرح آنان، موجبات آگاهی افکار عمومی را از قدر و منزلت واقعی اعضای تیم های ملی فوتسال و فوتبال نوجوانان را فراهم آوردند، غیرقابل چشم پوشی است. میزان اثرگذاری رسانه‌ها تنها با عیار میزان شادمانی عمومی و خرسندی مردم ایران پس از کسب این عناوین قابل سنجش است.

۵-در پایان ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی ملی‌پوشان فوتسالیست ایران باید از سال‌ها زحمات کاپیتان با اخلاق و ارزنده تیم ملی فوتسال ایران محمد کشاورز که همواره از دل و جان در خدمت تیم ملی بوده و به رغم مصدومیت، در این رقابت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد تشکر و قدردانی می کنیم.

سازمان تیم‌های ملی فوتبال از درگاه خداوند منان موفقیت روزافزون ورزش ایران اسلامی را در سایه تعامل فراگیر و فرایندهای کارشناسی‌شده آرزومند است و تبریک مجدد خویش را به همه مردم ایران تقدیم می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.