کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار تیم‌های ایران و عراق در فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا با تساوی به پایان رسید تا ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا (۲۰۱۶ هند) بین دو تیم ایران و عراق از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه «لعل نهرو» شهر گوا آغاز شد که با تساوی بدون گل دو تیم پایان رسید.

تیم ایران در این بازی با علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، احمدرضا جلالی، محمد شریفی، امیرحسین خدامرادی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، الهیار صیادمنش و یونس دلفی کار خود را آغاز کرد، اما راه به جایی نبرد و با تساوی در پایان ۹۰ دقیقه کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

باتوجه به شرایط رده سنی نوجوانان، قوانین مسابقات اجازه برگزاری بازی در وقت‌های اضافه را نمی‌دهد و قهرمان آسیا در ضربات پنالتی مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.