تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۱۴ روزه تا بازی با نفت، ۱۴ جلسه تمرین و دو بازی تدارکاتی را در برنامه داشت که دو جلسه تمرین آن دیروز شنبه و صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ۱۴ جلسه تمرین و دو بازی تدارکاتی، برنامه برانکو برای آماده سازی سرخپوشان در زمان ۱۴ روزه تا روز بازی با نفت تهران در ۲۴ مهر ماه است.

پرسپولیسی‌ها در این مدت پنج روز را صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و سه روز را هم استراحت خواهند داشت.

تمرین بعدی سرخپوشان بعدازظهر امروز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود. تمرین روز دوشنبه یک جلسه و در نوبت صبح از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سرخپوشان قبل از استراحت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه روزی دو جلسه در ساعت‌های ۱۰ صبح و ۱۶ تمرین خواهند داشت. البته برنامه بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۳ مهر به انجام بازی دوستانه اختصاص یافته است.

سرخپوشان صبح شنبه آینده از ساعت ۱۰ صبح تمرین دارند و در نوبت بعدازظهر آن روز از ساعت ۱۶ در یک دیدار تدارکاتی به میدان می‌روند. روز یکشنبه آینده هم تمرین در دو نوبت ۱۰ صبح و ۱۶:۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

تمرینات روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ماه (تاسوعای حسینی) در یک جلسه و از ساعت ۱۱ برگزار می‌شود. برانکو تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای روز عاشورا را به احترام سرور و سالار شهیدان و برای فراهم شدن امکان حضور سرخپوشان در عزاداری‌ها، تعطیل اعلام کرد.

بازیکنان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده آخرین تمرینات خود را از ساعت ۱۱ صبح انجام می‌دهند. اعضای تیم روز جمعه بعد از تمرین برای برپایی اردوی خود راهی هتل خواهند شد. ضمن اینکه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت صبح، پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ تا این لحظه از تیم‌های خلخال دشت و عسلویه به عنوان حریفان تدارکاتی پرسپولیس نام برده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.