سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هم اکنون من خوشحال ترین فرد دنیا هستیم چرا که ۸۰ میلیون ایرانی شاد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره بازی واحساستان بعد از این موفقیت چیست؟ گفت:به تماشاگران و همچنین مردم کلمبیا تبریک می‌گویم . هم به خاطر میزبانی خوبشان و هم اینکه بازی خوبی را از هر دو تیم نظاره کردند. همچنین به مردم ایران تبریک می‌گویم. اکنون من خوشحال ترین فرد دنیا هستیم چرا که ۸۰ میلیون ایرانی شاد هستند و هیچ چیزی برای ما بهتر از این نیست که خنده را برای مردم ایران ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که عامل اصلی و کلیدی در شکست پرتغال چیست،بیان کرد: عامل اصلی تمرکز بالای بازیکنان و تلاش آنها بود. فکر می‌کنم تمرکز و همدلی باعث موفقیت ایران در این بازی سخت بود. در نیمه دوم در عرض یک دقیقه دو گل دریافت کردیم. اما بازیکنان به بازی برگشتند و با تمرکز بالا و نکاتی که به آنها گوشزد کردیم توانستیم از پس این تیم بزرگ بر آییم. بچه های ایران فوق العاده هستند و ما تیم بزرگی هستیم.

خبرنگاری پرسید شرایط فوتسال در ایران در مقایسه با فوتبال چیست؟ که ناظم الشریعه پاسخ داد: ریشه فوتسال را در خیابان ها و کوچه های ایران میتوانید جستجو کنید.ایران از استعدادهای بی نظیری بهره می برد. نزدیک به ۲۰ میلیون ایرانی در دره های مختلف جوانان، نوجوانان، کارگری، کارمندی، دانشگاهها و دیگر رده ها به بازی فوتسال مشغول هستند و اکنون ما به نمایندگی از تمامی افراد فوق در کنار شما هستیم و خوشحالم از این که این افتخار بزرگ را برای اولین بار کسب کردیم. در واقع حمایت آنها باعث می شود تا ما در جایگاه خوبی قرار بگیریم

وی افزود: ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا بهترین بازی را انجام دهیم. مردم دنیا فوتسال را دوست دارند. ازنحوه بازی فوتسال امریکای جنوبی لذت می برند و ما نیز مانند تیم های امریکای جنوبی بازی می کنیم و این امر باعث می شود تا همگان از بازی فوتسال ما راضی باشند. ما ایرانی ها با قلبمان بازی می کنیم و فکر می کنم این کافی باشد که فوتسال خوبی را به نمایش می گذاریم.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاری از سپهر محمدی- دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره پیروزی ایران مقابل پرتغال پرسید که وی پاسخ داد:خوشحال هستم که سهم کوچکی در تاریخ سازی فوتسال کشورم داشتم. مردم کشورم الان بسیار خوشحالند و مهمترین موضوع خوشحال شدن مردم عزیز ایران است و هیچ چیزی شیرین تر از این امر نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.