یورگن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین سرانجام به اظهارات هنک ورمان، بازیکن ذخیره قوچان‌نژاد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هنک ورمان، مهاجم ۲۳ ساله هلندی پس از پیوستن رضا قوچان‌نژاد به تیم هیرنوین نیمکت‌نشین شد و در بازی های اخیر اردویژه هلند همواره به عنوان جایگزین ملی‌پوش ایرانی در ترکیب این تیم قرار گرفته است.

ورمان در سه بازی اخیر هیرنوین در جام حذفی و اردویژه هلند پس از ورود به زمین به جای رضا قوچان‌نژاد گل‌های حساسی به‌ثمر رساند. این مهاجم هلندی چندین بار در مصاحبه‌هایی به انتقاد از نیمکت‌نشینی پرداخت و از هواداران هیرنوین خواست تا او را درک کنند که در بهترین وضعیت به‌سر می‌برد، اما سرمربی تیم نظر دیگری دارد.

یورگن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین که اعتقاد ویژه‌ای به رضا قوچان‌نژاد دارد و حتی زمانی که هدایت تیم اوترخت را بر عهده داشت، راهی لندن شد تا ملی‌پوش ایرانی را از چارلتون به لیگ هلند انتقال دهد، بدون نام بردن از هنک ورمان، پاسخ اظهارات اخیر او را داد.

سرمربی تیم هیرنوین درباره حضور مستمر رضا قوچان‌نژاد در خط حمله این تیم و نیمکت‌نشینی هنک ورمان به‌رغم به‌ثمر رساندن چندین گل گفت: هیچ شکی به این تصمیمم ندارم. آدمی نیستم که سردسته گروه خود را پس از بازی بد دور بیندازم. البته اگر بازیکنی بخواهد کار خودش را انجام بدهد، قطعاً مشکل خواهیم داشت، اما الان چنین شرایطی برای قوچان‌نژاد وجود ندارد.

استرپل در ادامه تصریح کرد: برای ما موفیقت تیمی اهمیت دارد و نه اینکه چه کسی گلزنی می‌کند. ما به اتفاق هم باید به اهداف‌مان برسیم. این مسئله خیلی مهم‌تر از گلزنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.