بندرعباس - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال برای تقویت و ارتقای سطح فوتسال و فوتبال ساحلی برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خوبی طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج ظهر شنبه در مراسم مجمع عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان با بیان اینکه ورزش فوتبال نقش غیرمستقیم در توسعه سایر ورزشها دارد، بیان داشت: تمامی نگاه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به سمت و سوی فوتبال است حتی در برخی از زمان ها شاهد فعالیت افراد غیر ورزشی در فوتبال هستیم که نشان از فضای همه گیر و تاثیرگذار فوتبال در سطح جامعه دارد.

وی عنوان کرد: اگر نگاهی به فضای رسانه ای کشور داشته باشیم شاهد انتشار بیشترین اخبار از حوزه فوتبال و حواشی آن هستیم. جذابیت های فوتبالی باعث شده تا حتی افراد غیر علاقمند به فوتبال هم اخبار را دورا دور پیگیری و رصد کنند.

تاج با بیان اینکه استان هرمزگان از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی در امر فوتبال ساحلی برخوردار است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای تقویت و ارتقای سطح فوتبال ساحلی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دارد که استان هرمزگان می تواند یکی از پایگاه های آموزش و تربیت فوتسالیست های تیم ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده و بهره گیری از ظرفیت های استان ها در امر آموزش و ارتقای سطح فوتسال و فوتبال ساحلی یکی از اهداف فدارسیون است که در این خصوص استان های ساحلی می توانند پایگاه های مناسبی برای فوتبال ساحلی و حتی میزبانی مسابقات ملی و بین المللی باشند.

رئیس فدارسیون فوتبال گفت: فوتسال ایران با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان گام مهمی در شناساندن فوتسال و استعدادهای این ورزش در سطح بین المللی برداشته است. همچنین علاقمندان به فوتسال از این پس انگیزه بیشتری برای راهیابی به تیم ملی دارند.

به گفته تاج، پیشرفت و ترقی فوتبال ملی در سطح جهان مستلزم تقویت و آموزش مناسب تیم های پایه است. تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران باید بیش تر از قبل مورد توجه قرار بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.