سرپرست تیم انگلیس که با برکناری سم آلاردایس به این سمت منصوب شد اعلام کرده که رونی ضمن حضور در تیکب اصلی همچنان کاپیتان سه‌شیرها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از برکناری سم آلاردایس از مربی‌گری تیم انگلیس به علت آموزش دور زدن قانون نقل و انتقالات گریت ساوث‌گیت، مربی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس سرپرست تیم شد تا چهار بازی آینده سه‌شیرها را هدایت کند.

پس از نیمکت‌نشینی وین رونی توسط مورینیو در بازی های اخیر که جایگاه وی را در این تیم متزلزل کرده است ساوث‌گیت اعلام کرده که رونی همچنان کاپیتان تیم باقی خواهد ماند و در ترکیب ۱۱ نفر اصلی به عنوان مهاجم بازی خواهد کرد.

نیمکت نشینی رونی در بازی با لسترسیتی که پیروزی ۴-۱ شیاطین سرخ روبرو شد

ساوث‌گیت که تا پایان سال میلادی و هدایت چهار بازی آینده سه‌شیرها سرپرست تیم خواهد بود هفته آتی باید انگلیس را برای رقابت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل تیم‌های مالت و اسلوونی آماده کند.

انگلیس در ماه آینده بازی مهمی در مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل اسکاتلند،رقیب دیرینه خود خواهد داشت که عملکرد ساوث‌گیت در این بازی که به علت مسائل سیاسی از حساسیت بالایی برخوردار است حائز اهمیت خواهد بود.

چهارمین بازی ساوث‌گیت نیز مسابقه‌ای دوستانه مقابل اسپانیا خواهد بود که این تیم نیز پس از کنار رفتن ویسنته دل‌بوسکه مربی جدیدی به نام لوپتگی را بر مسند هدایت خود می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.