سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: نگرانم مشکلات مالی به تیم ما از نظر فنی لطمه بزند.

علیرضا نظرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط باشگاه سپید رود گفت: مشکلات مالی سپید رود حاد شده است و نگرانم این مشکلات پروسه فنی و درخشان تیم را هم زیر سوال ببرد و نتایج درخشان تیم زیر سایه مشکلات مالی قرار بگیرد. من نگران آینده سپیدرود هستم اینکه تیم از شرایط خوبی که دارد خارج شود. من و همکارانم در کادرفنی با وجود اینکه فرصت کافی در ابتدای فصل برای آماده سازی تیم نداشتیم اما توانستیم تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که به تیم آوردیم و نتایج خوبی که تیم سپیدرود در این فصل گرفته باعث غرور هواداران تیم و فوتبال گیلان شده است و همه امیدوارند که تیم سپیدرود بعد از سه چهار دهه دوباره به جایگاه اصلی اش در فوتبال ایران برگردد.در هشت هفته اول مسابقات توانستیم در لیگ دسته اول نتایج بسیار خوبی بگیریم و شورو شعف خاصی برای فوتبال گیلان و هواداران تیم به وجود آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود در مورد احتمال بازی نکردن این تیم در جام حذفی به خاطر مشکلات مالی گفت: من نگرانی عمیقی در مورد وضعیت تیم سپیدرود دارم. ما می توانیم در جام حذفی به مراحل بالاتر صعود کنیم. بازیکنانی مثل حسین کعبی، هادی تامینی، پویا نزهتی، هادی موسوی، سیدمحمدحسینی، قربان زاده و سهیل حق شناس در تیم ما حضور دارند که سابقه بازی در تیم های لیگ برتری را دارند و می توانیم در جام حذفی موفق شویم. من خودم با سپید رود حضور در فینال جام حذفی را تجربه کرده ام.

نظرمحمدی تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال اهواز یک جلسه تمرین درست و حسابی نکرده ایم. بازیکنان نگران پرداخت نشدن مطالبات شان هستند و من به بازیکنانم حق می دهم با این حال نگران آمادگی جسمانی، آمادگی روحی و روانی و آمادگی تاکتیکی تیم هستم تمرین نکردن تیم باعث می شود این آمادگی ها از دست برود و به وضعیت تیم آسیب بزند. نگرانم که بعد از سال ها که توانسته ایم تیم را به شرایط خوب برسانیم و خوب نتیجه بگیریم و هواداران را سر ذوق آورده ایم همه چیز از دست برود. امیدوارم مسئولان باشگاه، هیات فوتبال و استان به فکر سپیدرود باشند.

وی افزود: فصل گذشته تیم سپید رود با دست خالی توانست نتایج خوبی را رقم بزند و به لیگ دسته اول صعود کند و در این فصل هم مقابل تیم های متمولی چون بادران تهران، مس کرمان، پارس جنوبی جانانه بازی کردند و اکنون با وجود مشکلا ت مالی در فاصله یک امتیازی صدر جدول هستیم و در رده سوم قرار گرفته ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.