دیدار حساس تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی شاگردان سیمئونه پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شب دوم از هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، هشت بازی برگزار شد که در مهمترین آن تیم های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در پایان اتلتیکو مادرید یک بر صفر پیروز شد.

نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر میزبان همراه شد. یانیک کاراسکو در دقیقه ۳۵ روی ضربه پای چپ خود دروازه نویر را گشود. پیش از این گل نیز تورس تیر دروازه بایرن مونیخ را به لرزه در آورده بود.

در نیمه دوم بایرن برای فرار از شکست تلاش زیادی به خرج داد ولی این اتلتیکو بود که در ضد حملات تا آستانه گل دوم نیز پیش رفته بود. این تیم در دقیقه ۸۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که گریزمان این ضربه را به تیر دروازه کوبید و بهترین موقعیت را برای زدن گل دوم از دست داد. تیم سیمئونه با این برد ۶ امتیازی شد.

در دیدارهای مهم دیگر تیم بارسلونا در غیاب لیونل مسی در زمین مونشن گلادباخ به میدان رفت و برابر این تیم به سختی ۲ بر یک پیروز شد. در نیمه نخست این بازی تورگان هازارد برادر ادن هازارد (۳۴) دروازه تیم بارسلونا را گشود.

انریکه در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب بارسلونا ایجاد کرد که مثمر ثمر واقع شدند. ابتدا آردا توران تازه وارد در دقیقه ۶۶ گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۴ هم جرارد پیکه در دهانه دروازه حریف گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

تیم آرسنال در ورزشگاه امارات بازل سوئیس را ۲ بر صفر شکست داد. هر دو گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید. تئو والکات (۷ و ۲۶) زننده گل های توپچی های لندنی بود.

منچستر سیتی در دیداری عجیب که در خانه سلتیک برگزار شد به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کرد. شاگردان پپ گواردیولا سه بار برابر میزبان خود عقب افتادگی را در این بازی جبران کردند. فرناندینیو، استرلینگ و نولیتو زننده گل های سیتی بودند. در طرف دیگر موسی دمبله هم دو گل زد و یک گل خودی به نام استرلینگ ثبت شد.

روستوف روسیه که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب داشت مقابل آیندهوون به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. آزمون با ضربه سر خود یک پاس گل در این بازی داد. ملی پوش ایرانی در دقیقه ۷۷ تعویض شد. ضمن اینکه آیندهوون یک ضربه پنالتی را در اوایل نیمه دوم از دست داد.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

* آرسنال ۲ - بازل صفر

* لودوگورتس یک - پاریسن ژرمن ۳

* ناپولی ۴ - بنفیکا ۲

* بشیکتاش یک - دیناموکیف یک

* مونشن گلادباخ یک - بارسلونا ۲

* سلتیک ۳ - منچستر سیتی ۳

* اتلتیکو مادرید یک - بایرن مونیخ صفر

* روستوف ۲ - آیندهوون ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.