ستاره ۳۲ ساله آرژانتینی بوکاجونیورز که بازی در منچستریونایتد،منچسترسیتی و یوونتوس را در کارنامه خود دارد اعلام کرد: شاید امسال بازنشسته شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس توز که بازی خود در تیم آرژانتینی بوکاجونیورز آغاز کرد پس از سه سال به تیم کورینتیاس برزیل پیوست. در آن‌جا شم گل‌زنی بالای خود را نشان داد و توانست به وسیله یکی از دلال‌ها به لیگ جزیره بپیوندد.

این ستاره با درخشش در تیم وستهام یونایتد نشان داد که قدرت لازم برای بازی در لیگ جزیره و حتی در تیم‌های بزرگ را داراست که این عملکرد باعث شد در سال ۲۰۰۷ فرگوسن برای جذب او اقدام کند.

توز در وستهام یونایتد

پس از دو سال بازی در یونایتد و کسب شش جام اعم از یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لیگ جزیره با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به تیم همشهری پیوست.

توز در منچستریونایتد کنار کریستیانو رونالدو که خط حمله قدرتمندی را ساخته بودند

در تیم سیتیزن‌ها موفق شد طی چهار سال حضور خود و انجام ۱۴۸ بازی ۷۳ گل بزند و بهترین گل‌زن سیتی در سه سال ۲۰۰۹-۱۰ ، ۲۰۱۰-۱۱ و ۲۰۱۲-۱۳ لقب گیرد.

توز در سیتی پس از گل زدن به تیم سابقش

در تابستان ۲۰۱۳ به یوونتوس پیوست و به یکی از عوامل اصلی بیانکونری‌ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت. وی شماره ۱۰ سفید و سیاه‌ها که برای هواداران به دلیل الکساندر دل پیرو مقدس شده بود را پوشید اما توانست عملکرد خوبی داشته باشد و به قهرمانی و قدرت بلامنازع تیمش کمک کند.

شماره ۱۰ بیانکونری‌ها بر تن کارلوس توز

توز سال ۲۰۱۵ هوای وطن به سرش زد و به قول خودش که گفته بود: دوست دارم در بوکا به فوتبالم پایان دهم وفا کرد.

حال با انجام ۲۳ بازی در بوکاجونیورز قصد دارد تابستان پیش رو خود را بازنشسته کند.

توز تابستان ۲۰۱۵ به بوکا بازگشت و به قول خود عمل کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.