باشگاه مس رفسنجان به دلیل کسب نتایج ضعیف قصد دارد سرمربی تیم خود را عوض کند اما در این میان مدیرعامل و سرمربی دو حرف متفاوت می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس‌ رفسنجان در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و در هشت هفته‌ گذشته با شش شکست، یک تساوی و یک پیروزی و با ۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. پس از این موضوع جلسه‌ای بین علی زینلی و کلانتری برگزار شده است که در این جلسه مقرر شده دو طرف بر سر قطع همکاری با هم توافق کنند اما به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه مس سعی دارد کلانتری او را مجبور به استعفا کنند تا خسارت مبنی بر اخراج او را پرداخت نکند.

علی زینلی مدیرعامل مس رفسنجان در این باره به تسنیم گفت: به هیچ عنوان سرمربی تیم را برکنار نکرده‌ایم و فقط از او خواسته‌ایم که به عنوان یکی از اعضای کادرفنی به کار خود در باشگاه ادامه دهد. در قرارداد کلانتری که در هیئت فوتبال استان ثبت شده او به عنوان مربی تیم است نه سرمربی و باید به کار خود در تیم ادامه دهد.

علی کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره مسائل مطرح شده از سوی مدیریت باشگاه عنوان کرد: باشگاه با من قطع همکاری کرده و من سه روز است سرتمرین نرفته‌ام. این نه در شخصیت من، نه در شخصیت باشگاه مس است که این صحبت‌ها را مطرح کنند. شاید در قرارداد من نوشته شده باشد مربی اما همه می‌دانند که من سرمربی مس بودم. هیچ سرمربی حاضر نمی‌شود به خاطر پول زیر دست یک سرمربی دیگر کار کند. زینلی با مطرح کردن این صحبت‌ها شأن و شخصیت خود و باشگاه را پایین می‌آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت قصد دارد شما استعفا کنید، گفت: بله مدیریت دنبال مسائل مالی است، ما یک توافق ناچیز مالی در جلسه با هم کردیم ولی مدیرعامل باشگاه هنوز قبول نکرده است. اگر این مبلغ پرداخت شود توافقی از باشگاه جدا خواهم شد. این مشکل مدیریت است که می‌خواهد مربی را تغییر دهد و باید تبعات آن را هم قبول کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.