صبح امروز خبری درباره آموزش دور زدن قانون از آلاردایس منتشر شد که احتمال دارد سرمربی انگلیس در آستانه رقابت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برکنار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سم بزرگ در مخصمه‌ای بزرگ قرار گرفته و احتمال دارد به علت پخش شدن تصویر خود در حال آموزش دور زدن قانون نقل و انتقالات لیگ جزیره و گرفتن هزینه  ۴۰۰ هزار پوند برای این کار سمت سرمربی‌گری انگلیس را از دست دهد.

تصویر گرفته شده از آلاردایس بامداد سه شنبه در پی انتشار خبر قرارداد ۴۰۰ هزار پوندی

 

مطبوعات انگلیس از ۷ گزینه احتمالی برای جایگزینی آلاردایس سخن می‌گویند که نام‌های نویل، فان خال،‌ساوثگیت، کلینزمن، پاردیو،بروس و ادی هاو به چشم می‌خورد.

*گری نویل

کارشناس اصلی شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت که سال گذشته مدتی سرمربی تیم والنسیا شد یکی از گزینه‌های مطرح شده است. نویل در تیم خفاش‌ها به قدری عملکرد ضعیفی از خود نشان داد تا چهار ماه بیشتر نتواند بر روی نیمکت این تیم بشیند و برکنار شد. فوتبالیست اسبق منچستریونایتد نیز چهار سال دستیار روی هاجسون، سرمربی گذشته انگلیس بود اما پس از عدم موفقیت سه‌شیر‌ها در یورو ۲۰۱۶ از این سمت کنار رفت. به نظر می‌رسد این گزینه در حد یک احتمال باشد و بعید باشد که سکان تیم پریشان انگلیس به دست این جوان سپرده شود.

*گرت ساوثگیت

پیش از انتخاب آلاردایس او یکی از گزینه‌های جدی بود. ستاره سابق کریستال پالاس که از سال ۲۰۱۳ سرمربی تیم زیر ۲۰ ساله‌های انگلیس شده توانست در «تورنمنت تولون»، رقابت زیر ۲۰ ساله‌های جهان  پس از ۲۲ سال قهرمان شود. وی که همواره از سرمربی‌گری سه‌شیرها به عنوان شغل نهایی نام می‌برد یکی از گزینه‌های جدی سرمربی‌گری انگلیس است.

*آلان پاردیو

به مانند ساوثگیت، پاردیو نیز همواره علاقه‌مند به سرمربی‌گری سه شیرها بوده و آن را موقعیتی فوق‌العاده می‌خواند. این مربی که در تیم کریستال پالاس عملکردی خوب داشته ۱۶ سال است که در لیگ جزیره مربی‌گری می‌کند و می‌تواند گزینه مناسبی برای نشستن بر روی نیمکت انگلیس باشد.

*استیو بروس

مربی با تجربه لیگ جزیره که سال گذشته پس از چهار سال مربی‌گری تیم هال‌سیتی از این تیم کنار رفت یکی از گزینه‌های پیشنهادی مطبوعات انگلیس برای جایگزینی آلاردایس نام برده می‌شود. این مربی ۵۵ ساله با تیم‌های کوچک بیرمنگام و هال سیتی در حضور ابرقدرت‌ها در سال‌‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ توانست به مقام دوم جام حذفی برسد که آمار بسیار خوبی است.

 

*یورگن کلینزمن

سرمربی تیم آمریکا که پنج سال است در این تیم کار می‌کند و آمار بسیار خوبی به جا گذاشته یکی از گزینه‌های خوب سه‌شیرها خواهد بود. این مربی مقام سومی جام جهانی ۲۰۰۶ را با آلمان در اختیار دارد و در زمینه مربی‌گری در تیم‌های ملی تجربه بیشتری نسبت به دیگر گزینه‌ها دارد. همچنین کلینزمن در زمان بازیگری خود در تیم تاتنهام بازی کرده و برای انتخاب بازیکن از این لیگ گمنام نخواهد بود.

*ادی هاو

سرمربی جوان تیم بورنموث که با عمکرد خوب خود در ارائه بازی منظم نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت در رابطه با سرمربی‌گری تیم انگلیس اظهار داشت: هیچ وقت نه نخواهم گفت.

این مربی ۳۸ ساله که در مجموع ۸ سال مربی بوده شاید گزینه مناسبی برای نشستن بر روی نیمکت مربی‌گری انگلیس با آن ستاره‌ها نباشد.

*لوییز فان خال

سرمربی سابق منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ و بارسلونا که به تازگی از مربی‌گری در اولدترافورد برکنار شد یکی از گزینه‌های مطرح شده است. بازی کسل کننده تیم منچستریونایتد زیر نظر او شاید کمتر کسی را علاقه‌مند و خوشحال برای هدایت انگلیس کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.