هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان معتقد است که پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد سیاه‌جامگان در هفت بازی گذشته گفت: نگاهی به جدول نشان می‌دهد که ما در رتبه خوبی قرار داریم، اما می‌توانستیم بیشتر از ۹ امتیاز بگیریم. ما در چند بازی خانگی امتیازهای حساسی از دست دادیم، اما تلاش می‌کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم. امسال فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است و با یک برد و باخت شرایط جدول تغییر می‌کند. پتانسیل تیمی ما در حد بالایی است و تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه را داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد خود در لیگ برتر خاطرنشان کرد: از عملکرد خودم راضی نیستم و می‌توانم بیشتر از این به تیمم کمک کنم. زیاد فرصت بازی نداشتم، اما تلاش می‌کنم تا در آینده شرایط بهتری پیدا کنم. من در هر تیمی که بودم نهایت تلاش خودم را انجام دادم و کارنامه‌ام مشخص است. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

بادامکی درباره اینکه کدام تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود، اظهار داشت: پرسپولیس و تراکتورسازی تیم‌های خوبی دارند و اعتقاد دارم که از بقیه تیم‌ها بهتر هستند. من این دو تیم را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.