مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مسدود شده است اما تا پنجشنبه این مشکل حل می‌شود.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه هنوز حساب باشگاه مسدود است اما مسئولان باشگاه به شدت پیگیر رفع این مشکل هستند حتی آقای طاهری دو نفر را مسئول رفع این مشکل گذاشته است اما به هر حال چنین پروسه‌ای زمانبر است.

وی درباره اینکه مبلغی که باعث مسدود شدن حساب باشگاه‌ پرسپولیس شده است چقدر است اظهار داشت: این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان است اما بدهی مالیاتی نیست. باشگاه باید دفتر حساب مالی داشته باشد تا مالیات‌ها براساس آن رد شود اما چون در باشگاه پرسپولیس دفتری از گذشته نبوده مسئولان اداره مالیات برآورد مالی کرده و این رقم را اعلام کرده‌اند اما این در حالی است که پرسپولیس یک شرکت سودده نیست و بلکه یک شرکت زیان‌ده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مسدود بودن حساب این باشگاه باعث شده در کارها وقفه بیفتد یا نه ادامه داد: به هر حال وقتی حساب بسته باشد کاری نمی‌توانیم بکنیم چراکه ما یکسری پرداخت‌های جاری داریم اما فکر می کنم تا پنجشنبه این مسائل حل خواهد شد.

خمارلو درباره مطلب یکی از روزنامه‌ها مبنی براینکه اشکان دژاگه در آستانه پیوستن به پرسپولیس است و حتی صحبت از سروش رفیعی هم به میان آمده اظهار داشت: بحث اشکان دژاگه اصلا در پرسپولیس مطرح نشده و هیچ حرفی در این خصوص به میان نیامده است اما سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی است و تا نیم‌فصل باید در این تیم باشد و اصلا درست نیست که از الان که هفته هفتم را پشت سر گذاشتیم این صحبت‌ها به میان بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.