مربی تیم قشقایی شیراز گفت: پرسپولیس که هیچ حتی اگر با منچستر یونایتد هم بازی داشته باشیم نتیجه را پیش‌بینی نکرده و خود را از پیش بازنده نمی‌دانیم.

اصغر اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تیم قشقایی که حریف پرسپولیس در جام حذفی خواهد بود، گفت: ما ابتدا کارمان را از لیگ استانی آغاز کردیم و پس از صعود از این مسابقات به مسابقات زیرگروه و سپس به لیگ سه و سپس لیگ دو آمدیم. خوشبختانه تیم ما صددرصد بومی است و هرجای ایران که می‌رویم تماشاگر داریم چراکه پشتیبان تیم ما مردم غیور ایل قشقایی هستند. البته ما در حال حاضر به بازی با تیم شهر باران در لیگ دسته دوم فکر می‌کنیم و سپس بعد از این بازی توجه ما به سمت بازی با پرسپولیس خواهد بود چراکه هر بازی برای ما فلسفه خاص خود را دارد. می‌دانیم که پرسپولیس بهترین تیم ایران است که فوتبال خوبی هم در لیگ نشان داده و مزیت خوب دیگری که این تیم دارد جوان بودن آن است و می‌بینیم که فوتبال رو به جلویی از خود نشان می‌دهند.

وی در مورد اینکه قشقایی یک حریف از پیش بازنده مقابل پرسپولیس خواهد بود یا اینکه بازیکنان این تیم برای خلق شگفتی وارد زمین می‌شوند، افزود: من سابقه بازی مقابل پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارم. ما با تیم مرصاد شیراز استقلال پرقدرتی را در جام حذفی حذف کردیم چراکه بازیکنان با انگیزه و خوبی داشتیم. شما می‌توانید از امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال بپرسید که آیا ما با قضا و قدر استقلال را شکست دادیم یا اینکه بر روی مسائل تاکتیکی این تیم را بردیم. باور کنید اگر آن روز استقلال را نمی‌بردیم از نظر روحی ضربه زیادی می‌خوردم اما با قدرت می‌گویم که ما به کارمان ایمان داریم و در حال حاضر تنها مشکل ما نبودن جلیل دوران است که همراه تیم ملی فوتسال در کلمبیا به سر می‌برد. از طرف دیگر ۵۰ درصد بازیکنان ما جدید هستند و هنوز به درک تاکتیکی مدنظر ما نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: می‌دانیم که مقابل پرسپولیس کار خیلی مشکلی داریم اما در فوتبال هیچ چیزی نشدنی نیست و همه اتفاقات در نود دقیقه بازی رخ می‌دهد. چه کسی فکر می کرد فوتسال ایران بتواند فوتسال برزیل را شکست دهد؟ ما حتی اگر با منچستر یونایتد هم بازی داشته باشیم نتیجه بازی را پیش‌بینی نمی‌کنیم و خودمان را از پیش بازنده نمی‌دانیم. شانس در فوتبال فقط ۱۰ درصد کارایی دارد اما بقیه مسائل به بازیکنان در زمین برمی‌گردد. با این همه مطمئنم در بازی با پرسپولیس نیمکت راحتی خواهیم داشت چراکه بازیکنانم سرشار از انگیزه هستند.

مربی قشقایی شیراز در پاسخ به این سوال که دوست دارید بدون ملی‌پوشان پرسپولیس با این تیم بازی کنید یا اینکه در حضور ملی‌پوشان به مصاف شاگردان برانکو بروید؟ افزود: صددرصد دوست دارم پرسپولیس با ملی‌پوشانش به مصاف ما بیاید چراکه در این صورت بازیکنان ما هم سرشار از انگیزه خواهند بود. هرچند که ما از روز اول اعلام کردیم نگاه‌مان به جام حذفی مثل مسابقات تدارکاتی است چون این بازی‌ها می‌تواند نمایشگاهی برای تیم ما باشد و همه بازیکنان و تیم ما را خواهند دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.