مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: پشت سیروس پورموسوی سرمربی تیم را خالی کردند اما ما پشت او را خالی نمی‌کنیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال خوزستان و پورموسوی انجام می‌دهیم.

پیمان شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و شکست سه بر دو این تیم مقابل پیکان، گفت: متاسفانه در دقایق پایانی این بازی شکست خوردیم. گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات خودمان بود و اگر تمرکز بیشتری داشتیم این اتفاق نمی‌افتاد.

وی در مورد اینکه چرا دفاع استقلال خوزستان تا این اندازه پر اشتباه ظاهر می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو است و تمرکز همه را گرفته‌اند. پشت سیروس پورموسوی سرمربی تیم را خالی کردند اما ما پشت او را خالی نمی‌کنیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال خوزستان و پورموسوی انجام می‌دهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود سال قبل پاداش قهرمانی دریافت نکردند، گفت: پاداش قهرمانی که جای خود دارد ما ۲۶ درصد قراردادمان را هم هنوز نگرفتیم. کادرفنی به جای اینکه روی مسائل فنی و تمرینات تمرکز کند مدام در حال پیگیری کارهای بازیکنان است تا مشکلات مالی را حل کنند. این مسئله اصلا خوب نیست. پورموسوی در این شرایط خیلی زحمت می‌کشد ولی وقتی مشکلات مالی وجود دارد کار سخت می‌شود.

وی افزود: در این شرایط تمرکز کردن خیلی سخت است و ضریب اشتباهات بالا می‌رود. از شانس بد پورموسوی، او زمانی سرمربی شد که این مشکلات وجود دارد اما ما در ادامه تمام توانمان را می‌گذاریم تا این وضعیت بهبود پیدا کند. شک نکنید که شرایط بهتر خواهد شد.

شیرزادی در پایان یاد‌آور شد: هیچ کمکی به باشگاه‌ها نمی‌شود آنهایی که سال قبل با جام عکس گرفتند اکنون ما را تنها گذاشتند. استقلال خوزستان تیم آسیایی است باید مشکلات تیم را حل کنیم تا هر چه زودتر روند رو به رشدمان را آغاز کنیم و بتوانیم نماینده خوبی در آسیا باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.