مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دیدار مقابل پیکان ما می‌توانستیم در نیمه اول سه گل برنیم، اما واقعاًً این تیم شانس آورد.

مهدی رحیم زهیوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار استقلال خوزستان و پیکان که با شکست ۳ بر ۲ استقلال خوزستان به پایان رسید، اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم شرمنده مربی‌مان هستیم. در این دیدار ما می‌توانستیم در نیمه اول سه گل برنیم، اما واقعاً تیم پیکان شانس آورد که ما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم.

وی افزود: تمام تیم‌های که با ما بازی کرده‌اند، بیشتر از یک یا دو موقعیت خطرناک روی دروازه‌ ما نداشتند که همان هم روی اشتباه بازیکنان ما تبدیل به گل شده است. بعد از آن هم کار ما برای جبران سخت می‌شود. ما کار خود را می‌کنیم، اما نمی‌دانم چرا انقدر بدشانسی می‌آوریم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌گویند مشکل تیم مسائل مالی یا سرمربی تیم است. شاید مشکل تیم مالی باشد و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده نباشند، اما اصلاً مشکل تیم سرمربی نیست. کادرفنی در هر دیدار نقاط ضعف و قدرت حریف می‌گویند و همان اتفاق هم می‌افتد، اما فکر می‌‌کنم بازیکنان تمرکز کافی را درون زمین ندارند و استرس دارند.

زهیوی ادامه داد: خیلی‌ها در فضای مجازی سعی می‌کنند پورموسوی را خراب کنند. من با بسیاری از مربی‌ها کار کرده‌ام، این مربی خیلی خوب است و خیلی چیز‌ها از او یاد گرفته‌ام. همه کار‌ها را روی اصول انجام می‌دهد، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق‌ها می‌افتد. شاید از بدشانسی پورموسوی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.