کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم هیرنوین در اولین بازی جام حذفی هلند با در اختیار داشتن رضا قوچان نژاد به پیروزی پرگلی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هیرنوین بامداد امروز (چهارشنبه) در چارچوب جام حذفی هلند میزبان تیم دسته اولی گرافس هاپ بود و با نتیجه پر گل پنج بر یک به پیروزی رسید.

هیرنوین این نتیجه را در شرایطی به دست آورد که تا دقیقه ۸۷ از تیم گرافس هاپ با یک گل شکست خورده بود، اما ورمان که در دقیقه ۷۰ جایگزین قوچان نژاد شد در سه دقیقه پایانی بازی گل تساوی بخش را به ثمر رساند. هیرنوین و گرافس هاپ برای تعیین تیم صعود کننده به دور بعدی جام حذفی هلند در دو نیمه ۱۵ دقیقه ای دیگر نیز با هم رو در رو شدند که هیرنوین چهار گل وارد دروازه میهمان خود کرد.

ورمان (۸۷ و ۹۳) زنلی (۹۵) نامی ( ۱۰۲) و اسهارس (۱۰۵) زننده پنج گل هیرنوین در این ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای بودند و گل گرافس هاپ نیز در دقیقه ۶۷ توسط اووربک به ثمر رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.