قم - سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان این که سایپا به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کند گفت: وقفه سوم لیگ برتر که حدود یک ماه است قطعاً به ضرر همه تیم‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و سایپای تهران در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پیش از این بارها در قالب تیم‌های مختلف مثل سپاهان، فولاد و نفت تهران به قم آمده‌ام و برابر صبا قرار گرفتم اما خاطره خوبی از قم ندارم با این حال امیدوارم فردا روز پیروزی تیم ما باشد و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: در اوایل فصل نتایجی که رقم می‌خورد شاید چندان واقعی نباشد زیرا کیفیت مسابقات هنوز به سطح اصلی خود نرسیده است اما در هر صورت صبا تیمی بوده که همیشه انگیزه داشته است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و انتظار یک بازی سنگین و دشوار را برابر صبا دارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا با شرایط خاصی روبرو بوده و تیم ما تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است. تعطیلی‌های میانه فصل به دلیل مسابقات تیم ملی هم مزید بر علت شده که تیم ما از شرایط بازی دور شود و می‌بینید که بیشتر بازی‌ها مساوی می‌شود با این حال اولویت من هم همواره تیم ملی است.

فرکی بیان داشت: سایپا به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کند اما می‌دانیم که کار سخت است و نمی‌توانیم این هدف را در دسترس بدانیم با این حال زمان و ارتباط فنی و روانی بین بازیکنان برای ما در برنامه است و اگر بتوانیم به این ارتباط مؤثر برسیم در نهایت می‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: توقف اول مسابقات به سود ما و صبا و چند تیم دیگر بود اما برخی تیم‌ها از جمله ما هنوز برای نتیجه گرفتن به زمان نیاز داریم به طوری که من در فولاد تا هفته نهم نتایج مناسبی کسب نکردم و این شرایط در سپاهان هم وجود داشت اما در نهایت قهرمان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: وقفه دوم لیگ ممکن است به سود برخی و به ضرر بعضی تیم ما باشد اما وقفه سوم که حدود یک ماه است قطعاً به ضرر همه تیم‌ها خواهد بود البته به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم اما نظر من این است که وقتی اغلب نفرات تیم ملی لژیونر هستند و بازیکن لیگ برتری جایگاه چندانی در تیم ملی ندارد شاید چندان منطقی نباشد که لیگ ۲۹ روز تعطیل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.