کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با ابراز خوشحالی از کسب هشتمین مدال کاروان منا, این مدال را به بهمن گلبارنژاد تقدیم کرد.

به گزارش خبرنکار اعزامی فارس به ریو، هادی رضایی پس از کسب ششمین قهرمانی شاگردانش در بازی های پارالمپیک گفت: خوشحالم که تیم ملی والیبال نشسته هشتمین مدال کاروان منا را به دست آورد و این مدال به نام علی بن موسی الرضا است.

وی افزود: ششمین مدال پارالمپیک را به دست آوردیم و تمام بازیکنان در این پیروزی نقش دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اعلام اینکه شاگردانش بعد از شنیدن خبر حادثه روز گذشته گلبارنژاد شرایط روانی خوبی نداشتند, اظهار داشت: شاگردانم به دلیل شنیدن خبر درگذشت گلبارنژاد از لحاظ روانی افت کرده بودند اما با آنها صحبت کردیم تا به شرایط خوبی برسند.

وی ادامه داد: شاگردانم مسابقه روزهای گذشته را انجام ندادند اما از گیم سوم به بازی برگشتند و کار خودشان را انجام دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: ما بهمن گلبارنژاد را از دست دادیم اما زندگی جریان دارد. ما این مقام را به بهمن و بهمن هایی کخ به ما خدمت کردند تقدیم می کنیم.

وی درخصوص مسابقه شاگردانش اظهار داشت: تیم ما با ترکیب ۷ بازیکن جدید در پارالمپیک شرکت کرد و کار نشدنی را شدنی کرد. خیلی ها منتظر شکست ما بودند و خیلی ها نیز خوشحال شدند به همه کسانی که ما را حمایت کردند تبریک می گویم. این تیم بعد از پارالمپیک لندن تغییر کرد و برای حضور موفق در بازی های دوره بعد باید از همین فردا سرمایه گذاری کنیم. تمام نقاط این بازیکنان مستعدی دارد و اگر مردم برزیل تیم ایران را تشویق می کنند به دلیل قهرمانی تیم ما نیست به دلیل رقابت زیبایش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.