کاپیتان ذوب آهن گفت: در شکست مقابل تراکتورسازی داور مقصر نبود اما با سوت‌هایش در نتیجه بازی تأثیر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: به نظر من داور تحت فشار و کم تجربه بود و روز خوبی نداشت. ما نیز خوب بازی کردیم اما کم دقت و بدشانس بودیم.

وی در مورد اینکه آیا این تعطیلی‌ها به روند تیم‌ها ضربه نمی‌زند، گفت: تعطیلی لیگ کلا خوب نیست و تیم‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند. هیچ جای دنیا اینطور نیست که لیگ یک ماه تعطیل شود. البته تیم ملی مهم است اما تعطیلی به تیم‌ها آسیب می‌زند و آنها را دچار افت می‌کند و در این بین کار مربیان از همه سخت‌تر است چون باید شرایط تیمی را حفظ کنند.

رجب‌زاده در مورد اینکه چرا با وجود اینکه ذوب آهن خوب بازی نمی‌کند اما او داوری را بهانه می‌کند، گفت:‌بحث بهانه نیست. ما امسال چند بار از داوری متضرر شدیم و صحبتی نکردیم. بحثم این نیست که اگر باختیم مقصر داور بوده اما داور با سوت‌هایش بر روند بازی تأثیر گذاشت. ما امروز خوب بازی کردیم و نمی‌دانم چرا اینطور می‌گویید. شاید چون توپ‌هایم به گل نرفته این حرف‌ را می‌زنید. اگرچه ما از اول فصل ۱۰ گل صددرصد را نزدیم که بیشتر ناشی از بدشانسی بوده وگرنه تیم ما فوتبال خوبی را بازی می‌کند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد این اظهارنظر قلعه‌نویی که امروز ذوب آهن بیشترین فشار را به تراکتورسازی آورده،‌گفت: امیرخان این صحبت را پس از بازی به خود من شخصا گفت که هیچ تیمی اندازه ذوب آهن تراکتور را اذیت نکرده بود.

وی درباره توهین‌های هواداران به بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: صحبتی را می‌خواهم انجام بدهم که نمی‌دانم بگویم یا نگویم. ما روزهای سختی را قبلا اینجا گذراندیم. به نظرم هوادار واقعی به تیمش توهین نمی‌کند و یا قبل از بازی به تیمش فشار نمی‌آورد. هوادار حق دارد که تیمش برنده باشد اما باید بداند که با صبوری و حمایت می‌توان به شرایط خوب رسید نه اینکه به بازیکن و مربی بی‌حرمتی کرد که این کار اصلا خوب نیست. ما در شرایطی هستیم که باید حمایت بشویم. در غیر اینصورت در زمانی که تیم می‌برد یا کاپی می‌گیرد همه خوشحال هستند و کنار تیم حاضر می‌شوند و این طبیعی است. به نظرم آنهایی که این توهین‌ها را کرده اند هوادار واقعی ذوب آهن نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.