کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ناظر بازی سایپا و گسترش فولاد با تاخیر در ورزشگاه حاضر شد تا بی‌نظمی‌هایی به وجود آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،یدالله سلیمانی ناظر این بازی ۴۰ دقیقه قبل از شروع این دیدار به ورزشگاه رسید که طبق قوانین باید دو ساعت قبل از آغاز این دیدار ورزشگاه حاضر می‌شد. به همین دلیل برخی از بی نظمی‌ها باعث اعتراض مسئولین دو تیم شد.

*دقایقی قبل از آغاز این دیدار بابک حاتمی بازیکن تیم گسترش فولاد به سمت نیمکت تیم سایپا رفت و سیامک کوروشی و ابراهیم صادقی هم به سمت نیمکت تیم گسترش رفتند و فرکی به عنوان سرمربی تیم میزبان برای خوش و بش به سمت بازیکنان فراز کمالوند رفت.

*بازیکنان گسترش فولاد که قبل از آغاز این بازی برای بررسی وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی پا به زمین گذاشتند با اشاره به ناهمواری‌های زمین از وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی ابراز نارضایتی کردند.

*نکته جالب در این دیدار این بود که پیراهن کمالوند سرمربی گسترش فولاد و تیم سایپا هر دو نارنجی پوشیده‌اند و پیراهن تیم داوری و توپ جمع‌کن‌ها هم در رنگ آبی با هم ست شده است.

*جواد نکونام مربی تیم ملی فوتبال و بازیکن سابق تیم فوتبال سایپا برای اینکه بتواند از نزدیک نظاره‌گر عملکرد بازیکنان دو تیم باشد در جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کرد.

*عظیم‌پور کمک داور اول این دیدار که سر خود را به طور کامل تراشیده در ابتدای این دیدار از سوی تماشاگران با شعار منصوریان بیا اینجا مورد خطاب قرار گرفت.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تقریبا به ۵۰۰ نفر می‌رسد که البته تعدادی ازاین تماشاگران را بازیکنان نونهال یک مدرسه فوتبال تشکیل داده که با لباس نارنجی تیم سایپا را تشویق می‌کنند.

*گسترش فولاد تبریز در حالی به تهران آمده است و با سایپا جدال می‌کند که در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ شانزدهم باید از سد شاگردان حسین فرکی عبور کند.

*دیدار دو تیم در حالی برگزار می شود که خبرنگاران تلویزیونی و مکتوب حضور دارند اما از عکاسان فقط یک عکاس در ورزشگاه حاضر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.