سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: من مطمئنم که در بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس آمارها ملاک نخواهند بود.

میرشاد ماجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس - استقلال اظهار داشت: خارج از نتیجه‌ها و جایگاه‌ دو تیم در جدول، این دیدار یک بازی خاص است و من احساس می‌کنم یک بازی بسیار خوب و زیبا را از جانب دو تیم شاهد باشیم. استقلال اگر بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند می‌تواند دل هواداران را به‌دست آورد و ناکامی هفته‌های ابتدایی را فراموش کند. پرسپولیس هم می‌آید تا به روند صعودی خود ادامه دهد و پیروز میدان شود. به این دلالیل هر دو تیم به فکر پیروزی در دیدار روز جمعه هستند.

وی افزود: این دیدار بازی زیبا و تماشاگرپسندی خواهد بود، ما هم استقلالی هستیم و امیدواریم تیم محبوب‌مان با به‌دست آوردن این سه امتیاز هم رضایت هواداران را جلب کند و هم راه صعود این تیم به رده‌های بالای جدول فراهم شود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه هشتادوسومین دربی تهران عنوان کرد: اگر روی کاغذ و از نظر فنی نگاه کنیم تیم پرسپولیس شانس بیشتری برای برد دارد. نقاط قوت پرسپولیس در فاز تهاجمی و خط حمله این تیم است که بسیار خوب عمل می‌کند و در خط دفاع هم عملکرد مناسبی داشته‌اند، اما استقلال برعکس این تیم در عمق دفاع مشکلات زیادی دارد و همچنین در دفاع چپ هنوز مشخص نشده است کدام بازیکن در این پست بازی خواهد کرد. در خط حمله نیز با وجود اینکه مهاجمان این تیم موقعیت‌های زیادی را به‌دست می‌آورند، اما در تمام‌کنندگی مشکل دارند.

ماجدی در ادامه تصریح کرد: تمام این موارد را که در کنار هم قرار می‌دهیم روی کاغذ شانس پرسپولیس برای بردن دربی بیشتر است، اما من مطمئنم که در بازی روز جمعه این آمارها ملاک نخواهند بود. در زمین بازی جسارت، غیرت و تمرکز تعیین‌کننده است. با تمام این توضیحات من فکر می‌کنم این بازی با تساوی به پایان برسد.

وی در ادامه در مورد اضافه شدن پادوانی به استقلال نیز گفت: او بازیکن بسیار خوبی است، ولی بحث هماهنگی است و مشکل این است که او را بتوانند با سایر مدافعان هماهنگ کنند. به‌نظر من احتمال حضور پاداوانی نسبت به سایر مدافعان در این بازی بیشتر است، ولی همه چیز به تصمیم کادرفنی برمی‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.