هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: من در یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های تاریخ کار تخریبی انجام می‌دادم و آن زمان لقب بولدوزر را گرفته بودم.

سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اینکه در چند دربی بازی کرده است، گفت: متاسفانه فقط توانستم برای استقلال در یک دربی به میدان بروم چون سال بعد از این تیم ترانسفر شدم و البته در یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های تاریخ به میدان رفتم.

وی افزود: در آن مسابقه من به عنوان هافبک دفاعی به زمین رفتم و مرحوم حجازی از من خواست که کار تخریبی انجام دهم. فکر می‌کنم از کار من هم خیلی راضی بود چون در آن زمان پرسپولیس هافبک‌های قلدری داشت و من هم کار پرس را خوب انجام داده بودم.

تیموریان تاکید کرد: من و آندرانیک بازیکنان فیزیکی لقب گرفته بودیم و در جنگ‌های اول باید برنده می‌شدیم به همین دلیل به ما لقب بولدوزر داده بودند. شاید نحوه بازی ما به مذاق طرفداران رقیب خوش نمی‌آمد ولی به قول معروف ما فنی بازی می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در آن مسابقه نتوانست پرسپولیس ۹ نفره را شکست دهد، گفت: طبیعتا وقتی تیمی بازیکنش در دربی اخراج می‌شود توانش را بیشتر خرج می‌کند و البته آنها خیلی تدافعی بازی کردند و ما هم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. یادم می‌آید داوود فنایی هم در آن بازی خیلی خوب عمل کرد.

تیموریان در ادامه گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که وقتی برای اولین بار به زمین آمد و تماشاگران را دید چه حسی داشت، گفت: اول از همه بگویم که من در تیمی بازی می‌کردم مثل آرارات که تماشاگران زیادی داشت. شاید تعداد آنها به اندازه تماشاگران استقلال و پرسپولیس نمی‌رسید اما با جو آشنایی کامل داشتم. ضمن آنکه من بازیکن تیم ملی امید بودم و مقابل قطر ۱۰۰ هزار تماشاگر را تجربه کرده بودم. به همین خاطر وقتی به زمین آمدم تعجب نکردم.

هافبک سابق استقلال در خصوص تیم کنونی استقلال و شرایطش قبل از دربی ۸۳ گفت: این بازی با مسابقات قبل فرق می‌کند و با وجود اینکه استقلال تا این هفته برد نداشته ولی مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جایگاه استقلال اینجا نیست و من منصوریان را به عنوان یک استقلالی قبول دارم و تیم محبوبم را هم حمایت می‌کنم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس هم ابتدای فصل پارسال دچار مشکلاتی بود ولی در ادامه خودش را پیدا کرد امسال هم استقلال خودش را پیدا می‌کند و من مطمئن هستم اگر بازیکنان با آرامش و تمرکز به زمین بروند استقلال برنده بازی است. خوشبختانه هواداران امسال صبورتر هم نشان دادند و من از بازیکنان می‌خواهم به جایگاه پرسپولیس کاری نداشته باشند و برای برد به زمین بروند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: به نظر من استقلال دو بر یک برنده بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.