سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که همه تیم‌های لیگ برتر از تعطیلات لیگ ضربه خورده‌اند.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تساوی تیمش مقابل پدیده در دیدار خارج از خانه هفته پنجم اظهار داشت: در شرایطی که توان پیروزی ندارید، نتیجه مساوی راضی کننده است. برای بازی با پدیده بدشانسی آوردیم که قبل از گرم کردن، مهدی رحیم زهیوی مصدوم شد و اعلام کرد نمی‌تواند بازی کند. ما هم فرشاد جانفزا را جایگزین کردیم که او هم از ناحیه زانو مصدوم شد که حدود ۴۰ دقیقه صبر کردیم و وقتی دیدیم او هم نمی‌تواند بازی کند، تعویض اجباری کردیم و به نوعی بازی از دست‌مان در رفت. جانفزا رباط صلیبی پاره کرده و این هم یک بدشانسی دیگر برای ماست. با این حال نمی‌گویم نتیجه‌ای که گرفتیم ایده‌آل بود، اما مساوی خارج از خانه برای ما خوب بود.

وی درباره اینکه آیا بعد از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر انتظاری که از تیمش و بازیکنان داشت همان چیزی بود که در بازی با پدیده رخ داد، گفت: آن تیمی که باید باشیم، نبودیم. تنها ما نبودیم که بعد از تعطیلات شرایط‌مان نامناسب بود، بلکه نتایج نشان داد همه تیم‌ها از تعطیلات ضربه خوردند. تراکتورسازی و سپاهان در خانه مساوی کردند، بازی‌های دیگر مساوی شد و به نظرم اگر در بازی گسترش فولاد و سیاه‌جامگان هم آن اتفاق و اشتباه رخ نمی‌داد، آن بازی هم مساوی تمام شده بود.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که نقش تعطیلات و تأثیرگذاری آن روی لیگ برتر چقدر است، تصریح کرد: لیگ یک ماه تعطیل بود و پس از بازی ما با پیکان در هفته هفتم، دوباره ۲۵ روز تعطیل می‌شود. دوباره تا هفته دهم بازی می‌کنیم و بازهم تعطیلی نزدیک به یک ماه داریم. برنامه‌ریزی تا نیم فصل به همین شکل است و امیدوارم حداقل در نیم فصل دوم شرایط بهتری در لیگ حاکم باشد.

پورموسوی تأکید کرد: جدا از بحث تعطیلات، تیم خود ما هم در این مدت مشکل زیادی داشت. مشکل مالی، نداشتن بودجه برای برگزاری اردو و اجبار ما برای تمرین در گرمای بی‌سابقه اهواز و... تمام مشکلاتی بود که با آن دست و پنجه نرم کردیم. با این حال استاندار محترم لطف کرد و با یک و نیم میلیاردی که از طرف استانداری به تیم تزریق شد، بخشی از مشکلات مالی حل شد. بازهم باید خدا را شکر کنیم که بچه‌های ما باوجود تمام این مشکلات پشت هم ایستادند، از یکدیگر حمایت کردند و تمرینات دنبال شد. امیدوارم در دو بازی باقی مانده تا تعطیلات دوباره لیگ پیروز شویم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به دربی استان که پنجشنبه بین تیمش و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود، گفت: با صنعت نفت در آبادان بازی داریم که بازی بسیار سختی است. صنعت نفت جزو تیم‌های خوب لیگ است که در خانه‌اش شرایط میزبانی خوبی هم دارد. جزو تیم‌هایی که وقتی در خانه بازی دارد، تمام ورزشگاه متعلق به هوادارانش است و این مسئله کار را برای حریفان سخت می‌کند. امیدوارم یک بازی زیبا و جذاب برگزار شود. مردم اهواز و آبادان برای یک فوتبال قشنگ خودشان را آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.