کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش و جوانان امروز با یکدیگر بر سر مسائل مختلف این باشگاه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل برخی مسائل و با توجه به مشکلاتی که بر سر اسپانسر باشگاه پرسپولیس رخ داده بود از سمت خود استعفا داد اما وزیر ورزش و جوانان با این استعفا مخالفت کرد تا طاهری کماکان در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار باشد.

در همین رابطه طاهری و محمود گودرزی امروز گفت‌وگویی با هم انجام دادند و در خصوص مسائل و مشکلات بر سر راه باشگاه پرسپولیس با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگو گودرزی در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و از طاهری خواست تا کماکان با قدرت به مسئولیتش در باشگاه پرسپولیس بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.