سرپرست جدید کمیته بانوان، گفت: دست تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و همکاران در بخش بانوان را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم با حمایت‌های آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال به اهدافمان برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، لیلا صوفی زاده سرپرست کمیته بانوان گفت: از اینکه در آستانه عید سعید قربان این جلسه برگزار شد خوشحالم و از حسن نیت اعضای هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخابم کمال تشکر را دارم.

وی گفت: فکر می کنم به عنوان عضوی از جامعه ورزش وظایفی را بر عهده داریم که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. اخلاق مداری، حفظ و ارتقا ارزشهای اسلامی، حفظ و ارتقا دانش های فنی و تخصصی در برنامه های کاریمان وجود دارد تا به اهدافی که در زمینه موفقیت و صعود فوتبال و فوتسال داریم، برسیم.

وی در ادامه بیان کرد: از هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تجربیات متخصص هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده می کنم تا بتوانم قدم های مثبتی را برای فوتبال و فوتسال بانوان بردارم. بدون شک با زحمات و موفقیتهای مسئولین پیشین و کنونی باعث شده ورزش بانوان در این رشته جایگاه مناسبی داشته باشد و من نیز از هیچ تلاشی برای ارتقای آن دریغ نمیکنم.

سرپرست کمیته بانوان در پایان گفت: هیچ یک از ما هدفی جز موفقیت و در نهایت افتخار آفرینی برای کشورمان نداریم و دست تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و همکاران در بخش بانوان را به گرمی می فشارم و امیدوارم با حمایتهای آنها و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال به اهداف خود برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.