مربی تیم اینترمیلان در کنفرانس پیش از بازی امشب تیمش مقابل پسکارا ضمن آماده دانستن ژائو ماریو، ستاره تازه به تیم پیوسته اظهار داشت که من اتحاد خوبی در تیم می‌بینم که ما را پیروز این مسابقه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نراتزوری‌ها که این فصل لیگ ایتالیا را خوب آغاز نکرده در صدد هستند که امشب با برد مقابل تیم تازه صعود کرده پسکارا خود را صدر جدول نزدیک کنند.

فرانک دی بوئر، سرمربی اینترمیلان در کنفرانس پیش از بازی ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی و ساختن جدید تیم آبی پوش میلان گفت: همه‌ بازیکنان از شانس یکسان برای بازی برخوردارند و من یک اتحادی زیبا در تیم می‌بینم که تمام بازیکنان ضمن در خدمت تیم بودن با هم حمله می‌کنند و با هم در دفاع مانع پیشروی حریف می‌شوند.

سرمربی گذشته تیم آژاکس هلند، درباره ژائو ماریو بازیکن جدید نراتزوری‌ها که به تازگی به علت درخشش در تیم پرتغال در یورو ۲۰۱۶ از اسپورتینگ لیسبون به این تیم پیوسته بیان کرد که وی برای بازی در این بازی در دسترس است و می‌تواند به تیم کمک کند.

بازیکن روزهای گذشته تیم ملی هلند و بارسلونا ضمن اظهار این که ابتدا ما باید بازی خوبی ارائه دهیم و تنها سه امتیاز برایمان مهم نیست در خصوص چینش ترکیب تیم خود گفت که با وجود گری مدل و ژائو ماریو از روشهای ۴-۲-۳-۱ و ۴-۳-۳ استفاده خواهم کرد. تمرکز ما باید در قسمت میانی باشد تا بتوانیم به بازی کنترل داشته باشیم.

وی در خصوص ایده گرفتن از ایده‌های روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین آبی پوشان جوزپه‌مه‌آتزا گفت: از آغاز کارم در این تیم به عملکرد مانچینی،سرمربی پیشین تا به حال دقت نکرده‌ام، من به این تیم اعتقاد کامل دارم و یقین دارم می‌توانیم با ارائه بازی خوب گذشته را فراموش کنیم.

اینترمیلان که از دو بازی گذشته خود با تساوی مقابل پالرمو تنها یک امتیاز بدست آورده در صدد است با پیروزی برابر این تیم تازه صعود کرده که در جایگاه ششم جدول با چهار امتیاز قرار دارد خود را به صدر جدول نزدیک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.