داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: دیدار ایران و چین حساس‌ترین بازی عمر داور اردنی است.

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب داور اردنی برای بازی حساس ایران و چین گفت: محمد ادهم مخادمه نام داور اردنی است که فردا برای تیم ملی سوت می‌زند این داور در سال ۱۹۸۷ متول شده و در سال ۲۰۱۳ وارد فهرست داوران بین‌المللی شده است. وقتی به فهرست بازی‌هایی که او قضاوت کرده نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که دیدار ایران و چین حساس‌ترین بازی عمرش است.

وی ادامه داد: مخادمه تاکنون بازی‌هایی نظیر هنگ کنگ - مالدیو، فلسطین- عربستان سعودی، افعانستان - کامبوج و ویتنام - تایوان را در سطح ملی قضاوت کرده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم در مرحله یک هشتم سوت زده است. در واقع او جز داوران برتر آسیا نیست و کارنامه درخشانی ندارد.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران با اشاره به داور سریلانکایی بازی ایران و قطر گفت: این داور اردنی دقیقا ویژگی همان داور سریلانکایی را دارد و مهم‌ترین بازی عمرش را به او داده‌اند مسابقه‌ای که برای هر دو تیم چین و ایران حساسیت‌ زیادی دارد. شاید اگر ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ داشتیم هر داوری برای بازی‌های تیم ملی ما انتخاب نمی‌شد. به هر حال اکنون باید به نظر دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.