کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره فرانسوی رئال مادرید از فدراسیون فوتبال فرانسه برای حضور احتمالی در کمپ تیم ملی این کشور دعوت‌نامه دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ کریم بنزما که به خاطر پرونده مشکوک به فساد اخلاقی و اخاذی از هم‌تیمی خود، والبوئنا از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کشورش محکوم شناخته شده و از تیم ملی خط خورده بود، اکنون بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است.

این در حالی است که در نامه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه آمده است: به شرط مشخص شدن تکلیف دادگاه و پرونده‌ای که هنوز به فرجام خود نرسیده، شاید بار دیگر به تیم ملی دعوت شوید، بنابراین جای خوشحالی است که به شما اعلام کنیم، احتمال بازگشت شما به تیم ملی زیاد است.

در آن سوی میدان اما بنزما چندان از شنیدن این خبر شگفت زده نشده و به آس اسپانیا گفته است: اگر در دادگاهی عادلانه و به دور از تبعیض نژادی و دینی، محاکمه شوم و ثابت شود که مجرم و محکوم هستم حرفی نیست اما اگر حکم نهایی دادگاه عادل و مردمی این باشد که من مرتکب جرم نشده‌ام، هرگز خیال بازگشت به تیم ملی را ندارم و برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی خواهم کرد.

آس اسپانیا با انتشار این مطلب خاطرنشان کرده که این نقل قول از سمت یکی از دوستان نزدیک بنزما بوده و قطعی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.