کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و چین، رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با مسئولان فدراسیون فوتبال چین دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، صبح امروز محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با نایب رئیس، رئیس کمیته بین‌الملل و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال چین دیدار کرد و دو طرف در این دیدار بر گسترش روابط فوتبالی ایران و چین تأکید کردند.

ساکت درباره این جلسه گفت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی دکتر ایزدی به عنوان رابط بین دو فدراسیون، این جلسه برگزار شد. دو طرف در این دیدار ابراز علاقه‌مندی کردند که به دلیل روابط موجود بین دو کشور قدیمی و باتمدن، روابط‌های فوتبالی دو کشور توسعه پیدا کند. همچنین مقرر شد ایران پیش‌نویس تفاهم‌نامه خواهرخواندگی را آماده کند تا در جلسه بعدی مسئولان فدراسیون دو کشور، این تفاهم‌نامه به امضا برسد.

وی افزود: از دیگر موارد مهم این جلسه، می‌توان به ارائه تقویم فوتبالی چین در سال ۲۰۱۷ به ایران اشاره کرد که در سال آینده میلادی تیم‌های فوتبال پایه، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان ایران در اولویت حضور در تورنمنت‌های کشور چین قرار گیرند. طرف چینی خیلی علاقه‌ به حضور تیم‌های ایرانی در تورنمنت‌های این کشور نشان داد. آنها همچنین به دلیل حضور تیم‌های زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت چین از ما تشکر کردند و شرکت این تیم‌ها را باعث رونق این تورنمنت‌ها دانستند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی همچنین از تفاهم ایران با چین برای برگزاری بازی‌های دوستانه در رده‌های پایه، برگزاری کمپ‌های تمرینی، تبادل داور، برگزاری کنفرانس‌های علمی و تبادل و تهیه تجهیزات ورزشی خبر داد.

ساکت با اشاره به حضور تیم ایران در چین گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال چین در این جلسه می خواستند مطمئن باشند که خدمات ارائه شده برای تیم ایران از جمله تهیه مواد غذایی اسلامی، زمین و هتل راضی‌کننده بوده یا خیر که ما از آنها تشکر کردیم. آنها همچون ما تأکید داشتند ایران و چین دو دوست هستند که رقابت‌شان تنها به ۹۰ دقیقه بازی محدود می‌شود. ما نیز میزبانی‌های خوب‌مان در سال‌های گذشته از تیم‌های چینی را یادآور شدیم و تأکید کردیم این روند ادامه خواهد داشت.

همچنین فردا به‌ دعوت فدراسیون فوتبال چین، محمدرضا ساکت و هدایت‌الله ممبینی در ضیافت ناهار فدراسیون فوتبال این کشور شرکت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.