کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی در اروپا انگلیس مقابل اسلوواکی ۱۰ نفره در دقیقه ۹۴ به پیروزی رسید و لهستان برابر قزاقستان متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه ۵ دیدار در گرو‌های مختلف برگزار شد.

در مهم ترین دیدار انگلیس در اولین حضور الاردایس روی نیکمت به مصاف اسلوواکی رفت که این دیدار در حالی که تا دقیقه ۹۴ با تساوی ادامه داشت با گل لالانا با برتری انگلیس خاتمه یافت.

اسلوواکی از دقیقه ۵۷ با اخراج اشکرتل ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد.

در دیگر دیدار امشب لهستان در حالی که با ۲ گل از قزاقستان پیش بود در عین ناباوری ۲ گل دریافت کرد تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یابد.

در ۵ دیدار دیگر نتایج زیر به دست آمد:

گروه C

سن مارینو صفر - آذربایجان یک

گروه E

دانمارک یک - ارمنستان صفر

قزاقستان ۲ - لهستان ۲

گروه F

اسلواکی صفر - انگلیس یک

برای انگلیس لالانا در دقیقه ۹۴ گلزنی کرد.

لیتوانی ۲ - اسلوونی ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.