ستاره خط میانی یوونتوس با باستیان شواین‌اشتایگر که در منچستریونایتد مورد استفاده واقع نمی‌شود، ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سامی خدیرا از این که می بیند همبازی دیرینه‌اش یعنی شواینی آماده است اما توسط ژوزه مورینیو به تیم دوم باشگاه فرستاده شده، ناراحت است.

هافبک ۲۹ ساله اظهار داشت: در کل وضعیت را تاسف‌بار می‌بینم چون باستیان از نظر من بازیکنی است که از بازی‌اش چیزهای یادگرفته‌ام. البته از سوی دیگر باید شرایط باشگاه را هم در نظر گرفت. فوتبال این روزها بیزنس است.در شغل ما هیچ تشکری نیست. وقتی مورینیو طرح‌های دیگری دارد، باید آن را پذیرفت.

به اعتقاد خدیرا رفتاری که یونایتد مقابل شواینی‌ داشته،‌یک علامت خطر است. وی افزود: هیچوقت دوست ندارم در وضعیتی قرارگیرم که باشگاه چنین چیزی از من بخواهد. بازیکنی با دوران ورزشی پرافتخار سزاوار نیست که به او گفته شود از تیم برود.

وی در مورد استخدام پل پوگبا، همبازی سابقش توسط منچستریونایتد در ازای ۱۰۵ میلیون یورو نیز عنوان کرد: وقتی پول باشد، باشگاه هم می‌رود و سرمایه‌گذاری می‌کند.اگر من هم بودم، می‌رفتم و بابت پوگبا چنین پول هنگفتی می‌دادم. به خصوص که ارزان‌تر از این رقم نمی‌توان او را در اختیار گرفت. البته او با قدرتی که دارد و عملکردش این پول را بازخواهد گرداند. او بازیکنی است که با دیگران متفاوت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.