کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باید با پیروزی برابر قطر راه صعود به جام جهانی را هموار کنیم، گفت: امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان پیش از آغاز تمرین عصر امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال در رابطه با شرایط این تیم گفت: اردوی خوبی را در کشور ایتالیا برگزار کردیم همچنین یک بازی مهم با قطر را پیش‌رو داریم و امیدوارم با حمایت مردم و پر شدن ورزشگاه آزادی قطر را ببریم و راه را برای صعود هموار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا می توانید در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور داشته باشید؟ گفت: من با انگیزه تمریناتم را دنبال ‌می‌کنم و چه در اردو و چه در بازی‌ها تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم مفید باشم امیدوارم بتوانم نظر کی‌روش را نیز جلب کنم و در لیست نهایی حضور داشته باشم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حمایت ها از تیم ملی خاطرنشان کرد: حمایت‌های خوبی از تیم ملی صورت گرفته است، روز گذشته هم آقای جهانگیری در تمرین حاضر شدند و حمایت کردند، بهتر است این حمایت‌ها ادامه دار باشد و ما هم در زمین بتوانیم جواب آنها را بدهیم.

شجاعیان در پایان گفت: امیدوارم هواداران روز پنجشنبه در ورزشگاه حاضر شوند و آزادی را پر کنند و روز سختی را برای قطر رقم بزنند، ما هم باید غیرت ایرانی‌مان را نشان دهیم و هواداران مان هم از روی سکو حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.