معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پرسپولیس و استقلال در حال حاضر به آرامش نسبی رسیده‌اند و سال قبل هم توانستند سهمیه آسیایی کسب کنند؛ آن هم در حالی که با سرپرست اداره می‌شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی در رابطه با اینکه هنوز رضا افتخاری در استقلال حق امضا ندارد، گفت: افتخاری به عنوان سرپرست معرفی شده است و برای داشتن حق امضا باید مسیری طی شود و تا نهایی شدن کار، کمی زمان می‌برد. او اگر به عنوان مدیر عامل هم انتخاب می‌شد این روند باید طی می‌شد.

وی در رابطه با اینکه تا چه زمانی قرار است دو تیم پرسپولیس و استقلال به صورت سرپرستی اداره شود، افزود: این دو باشگاه در حال حاضر به آرامش نسبی رسیده‌اند. حتی شاهد این موضوع بودیم که هم استقلال و هم پرسپولیس سال گذشته سهمیه آسیایی کسب کردند و این موفقیت در شرایطی رخ داد که با سرپرستی اداره می‌شدند. عنوان فرق زیادی نمی‌کند و مهم نتیجه است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اینکه گفته می‌شود انتساب و انتخاب برخی مدیران سلیقه‌ای انجام می‌شود، تصریح کرد: در این مورد باید بگویم که در خصوص قانون بازنشستگی اخذ مجوز برای بازنشستگان از دولت هم گرفته شده است. تنها یکی دو مورد استثنا وجود دارند که آنها هم مشخص است.

سجادی در پایان در رابطه با حضور اسحاق جهانگیری در تمرین تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: حضور در جام جهانی برای ما مهم است. بویژه بازی اول که از اهمیت زیادی برخوردار است. در این ارتباط اقدام خوبی صورت گرفت و جهانگیری در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد. حتی کی‌روش هم به شوخی به وی گفت که شما یار دوازدهم ما هستید و من باید یک بازیکن را از لیست خارج کنم تا شما را جایگزین کنم. این یعنی کی‌روش هم سر شوق آمده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.