مدیر برنامه‌های مدافع آرژانتینی سرخپوشان منچستر اعلام کرد این بازیکن در اولدترافورد ماندنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۶ فردا (چهارشنبه) تمام می‌شود، شایعاتی از چند هفته گذشته مطرح بوده که مارکوس روخو در لیست فروش ژوزه مورینیو قرار دارد، اما مدیر برنامه‌های این مدافع آرژانتینی این شایعات را تکذیب کرد. این در حالی است که والنسیا پس از فروش اشکوردان مصطفی به آرسنال به دنبال خرید مدافع ۲۶ ساله شیاطین سرخ است.

کارلوس گونکالوس، مدیر برنامه‌های مدافع آرژانتینی من‌یونایتد در این باره به سایت «اسپورت ویتنس» گفت: منچستریونایتد چندین پیشنهاد از انگلیس و خارج از انگلیس را برای فروش روخو رد کرده است. منچستریونایتد خواهان ماندن مارکوس در اولدترافورد است.

منچستریونایتد در سال ۲۰۱۴ در ازای ۱۶ میلیون پوند روخو را که عملکرد تأثیرگذاری در جام جهانی ۲۰۱۴ داشت از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت. او فصل گذشته زیرنظر لوئیز فن‌خال در ۲۵ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و در دو فصل اخیر هم تنها ۳۵ بازی برای این تیم انجام داده است.

روخو این فصل هنوز در لیگ برتر برای تیم تحت‌هدایت مورینیو به میدان نرفته و تنها در دیدار جام خیریه مقابل لسترسیتی به عنوان بازیکن جانشین به مدت ۲۱ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.