بازیکن تیم ملی فوتبال قطر می‌گوید این تیم می‌تواند از فشار تماشاگران ایرانی در بازی با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی به سود خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «حسن الهیدوس» درباره شروع مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه و بازی با تیم ملی ایران، گفت: صعود به جام جهانی روسیه همانند یک هدف جلوی چشمانمان قرار دارد. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بزرگ به کار می بندیم.

وی افزود: تمام تیم‌های حاضر در این گروه قدرتمند هستند و کار آسانی نداریم ولی سعی می کنیم بهترین عملکرد را از خود نشان بدهیم.

بازیکن تیم ملی قطر خاطرنشان کرد: ما اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از نظر بدنی و تاکتیکی آماده شروع مسابقات هستیم.

هیدوس در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازی مقابل تماشاگران زیاد ایرانی در ورزشگاه آزادی، گفت: تلاش می کنیم از این فشار تماشاگران برای عملکرد بهتر به سود خودمان استفاده کنیم. تاکید می کنم که بازی با ایران بسیار سخت است چرا که آنها در زمین خود و با حمایت هوادارانشان مقابل ما بازی می کند. برای همین باید تمام تمرکزمان روی پیروزی در این مسابقه و بازگشت به قطر با سه امتیاز باشد.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت ۲۱ پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی در اولین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جهام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.