مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است، گفت: شناخت خوبی از «بوژیدار رادشوویچ» داشتیم و او را جذب کردیم تا جانشین بیرانوند باشد.

ایگور پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر گفت: از فرصت این تعطیلی استفاده کردیم. در این مدت تمرینات پرفشاری در برنامه بازیکنان قرار داشت.

وی در رابطه با میزان آمادگی دو دروازه‌بان حاضر در تمرینات پرسپولیس افزود: بازیکنان ما باید هر روز بهتر از روز قبلشان باشند و حتی از حد و مرز خود نیز فراتر بروند. آنها نیز در این تعطیلات تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا برای دور جدید تمرینات کاملا آماده شوند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جذب بوژیدار رادشوویچ نیز تصریح کرد: پس از جدایی الکساندر لوبانف نیاز به جذب دروازه‌بان جدید داشتیم که پس از جذب گزینه‌های مورد نظر سعی کردیم بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم و در همین راستا بوژیدار را جذب کردیم.

ایگور پانادیچ در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از رادشوویچ داشتید که او را انتخاب کردید، گفت: سابقه همکاری با رادشوویچ را نداشتم اما او را می‌شناختم. او در« هایلوک » یکی از بزرگترین تیم‌های کرواسی بازی می‌کرد و سپس به خارج از کرواسی رفت. او دروازبان خوبی است که پتانسیل بالایی نیز دارد.

وی با اشاره به میزان آمادگی راشوویچ نیز خاطرنشان کرد: او از نظر فنی آماده است و در این مدت نیز که به جمع ما اضافه شده تمرینات خوبی را برای وی در نظر گرفتیم تا کاملا آماده شود. بوژیدار همچنین سابقه بازی در خارج از کشور را نیز دارد و به همین موضوع نیز به ما کمک کرد تا او به ما آماده شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه با حضور بیرانوند چه کسی دروازه‌بان اول پرسپولیس خواهد بود، تصریح کرد: بیرانوند بهترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و او انتخاب اول ماست. اما اگر برای او اتفاقی رخ داد و او اتفاقی با کارت قرمز اخراج شد و یا دچار مصدومیت شد، گلر آماده‌ای روی نیمکت داشته باشیم که او هم در سطح بالایی قرار داشته باشد و بتواند با کیفیت بالا از دروازه ما محافظت کند.

پانادیچ در رابطه با اینکه پرسپولیس در چهار مسابقه ابتدایی لیگ پانزدهم ده گل دریافت کرده بود اما در چهار بازی ابتدایی امسال تنها یک گل درسافت کرده، تصریح کرد: دلیل اصلی این موضوع این است که تیم خوبی را بستیم و همچنین بهترین دروازه‌بان ایران را نیز داریم. تمام بازیکنان این اطمینان را دارند که فصل خوبی را رقم بزنند.

وی در پایان با اشاره به سه بازی حساس پیش رو پرسپولیس گفت: می‌دانیم که سه بازی بسیار حساس را پیش رو داریم که امتیازات آن خیلی برای ما مهم است. از ابتدا هدف ما پیروزی در تمام مسابقات لیگ بود و پیرو هدف‌هایمان می‌خواهیم این بازی ها را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برنامه ریزی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.