مربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید وظیفه بازیکنانی که در اردو مانده‌اند، بسیار سنگین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز(شنبه) تیم ملی گفت: ابتدا باید به جواد نکونام برای ملحق شدن دوباره به تیم ملی این بار به عنوان مربی تبریک بگویم. بالاخره ما به کادر موردنظری که داشتیم، رسیدیم و امیدواریم وظایف‌مان را در تیم ملی به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: مطلب دیگری که باید بگویم، در مورد آماده‌سازی تیم ملی است و ما به عنوان گزینه دوم راهی اردوی ایتالیا شدیم. به چیزی که می‌خواستیم در این اردو رسیدیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که چرا اردوی ایتالیا گزینه دوم بوده است، گفت: همان طور که مطلع هستید، اردوی اول ما لغو شد و اردوی ایتالیا گزینه دوم بود.

اوسیانو خاطرنشان کرد: مسئله بعدی بحث تعهد و انگیزه بازیکنان است که من این مسئله را در آنها بالاتر از صددرصد می‌بینم. همین مسئله و انگیزه بالا باعث شد ما برای اعلام نفرات نهایی دچار سرگیجه بزرگی شویم و در لیست نهایی‌مان برای بازی با قطر نام نفراتی چون سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، عزت پورقاز، مهدی رحیم‌زهیوی، رشید مظاهری و محمد طیبی را خط بزنیم در حالی که آنها استحقاق حضور در این اردو را داشتند اما این اتفاق مسئولیت بازیکنانی که اکنون در تمرین هستند را دوچندان می‌کند به این دلیل که آنها علاوه بر اینکه باید به موفقیت تیم ملی فکر کنند، باید وظایف تعریف شده‌ای که برای آنها وجود دارد را به نحو احسن پیش ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از حریفان تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی به شناخت رسیده‌اند، گفت: یکی از کیفیت‌های بالایی که در کادرفنی تیم ملی وجود دارد، شناخت خوب از نقاط ضعف و قوت حریفان است. ما به خوبی از این مسائل مطلع هستیم اما اکنون زمان صحبت کردن در مورد این مسائل نیست بلکه باید به آمادگی خودمان فکر کرده و بهترین عملکرد را در روز بازی با قطر داشته باشیم. فقط امیدوارم روز بازی ایران، بازیکن جدیدی ملیت قطر را نگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.