مدافع پیشین تیم استقلال با بیان اینکه جواد نکونام از بزرگان فوتبال ایران است، گفت: امیدوارم برخی آقایان که از فوتبال هیچ شناختی ندارند به خود اجازه ندهند که از نکونام انتقاد کنند.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از صحبت های برخی هنرمندان در خصوص جواد نکونام گفت: جواد بازیکن بزرگی است و نباید برخی آقایان که حرفه‌شان با فوتبال متفاوت است به خود اجازه دهند که کاپیتان پیشین تیم ملی را مورد انتقاد قرار دهند.

وی تاکید کرد: نکونام چند روز پیش هم اعلام کرده بود که در این دیدار به میدان نخواهد رفت اما برخی آقایان که به دنبال منافع شخصی خود هستند به این مساله توجه نکرده و کار خود را انجام دادند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: حضور تنها ۲ هزار تماشاگر نشان داد که مردم واقعیت را می دانند و مطلع هستند که چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده بود.

حسن زاده تصریح کرد: شان نکونام بسیار بالاست زیرا او بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد و کاپیتان تیم ملی بوده و اگر قرار است بازی برای وی ترتیب داده می شود باید در خور شان و شخصیت جواد باشد.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: درحال حاضر تیم استقلال از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را برده و با برگزاری بازی های تدارکاتی تا شروع لیگ خود را آماده دیدار مقابل ماشین سازی تبریز می کنند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص انتقاد برخی به باخت در دیدارهای تدارکاتی گفت: متاسفم که برخی دوستان از باخت در دیدارهای تدارکاتی ایراد می گیرند و منصوریان و بازیکنانش را مورد انتقاد قرار می دهند. انجام بازی های تدارکاتی فقط برای از بین بردن نقاط ضعف تیم است. مطمئنم تا شروع لیگ منصوریان به ترکیب ایده آلش دست پیدا خواهد کرد و مقابل ماشین سازی استقلال جدیدی را مشاهده خواهیم کرد.

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه کیفیت لیگ در چهار هفته ابتدایی لیگ تعریفی نداشته است، تاکید کرد: امیدوار بودم در شروع لیگ شانزدهم شاهد تغییرات اساسی در فوتبال کشورمان باشیم و بازی های بهتری را از لحاظ فنی از تیم های لیگ برتری ببینیم اما متاسفانه همانند سال های گذشته فوتبال ما در حال درجا زدن است و هیچ پیشرفتی را از لحاظ فنی و تکنیکی شاهد نیستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بعداز تعطیلات لیگ و شروع مجدد بازی ها بتوانیم فوتبال خوبی را از تیم های لیگ برتری شاهد باشیم که بتوانند کارهای فنی و تکنیکی بیشتری را به تماشا بگذارند نه اینکه فقط اسم فوتبال مان حرفه ای باشد و در عمل شاهد بازی های آماتور باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )