مدیر ورزشگاه آزادی آخرین پروسه تکمیل این ورزشگاه در آستانه دیدار با قطر را تشریح کرد.

حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران با قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: به جز حدود ۵۰۰ تا هزار صندلی، بحث صندلی‌گذاری در ورزشگاه کامل شده و این پروسه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. در حال رگلاژ کردن صندلی‌ها و مراحل پایانی هستیم و به امید خدا ورزشگاه آزادی تا زمان دیدار ایران و قطر از این لحاظ به صورت کامل آماده شده و مشکلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فعلا قصد ایجاد CIP شماره ۲ را نداریم اما برنامه‌ای برای بازسازی یکسری از قسمت‌های مجموعه اصلی ورزشگاه آزادی در دستور کار است. ضمن اینکه در صدد هستیم تا برخی مشکلات جایگاه خبرنگاران را اصلاح کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه تیم ملی پس از بازگشت از ایتالیا طی روزهای ۸ و ۹ شهریور طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون فوتبال در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد، یادآور شد: چمن ورزشگاه نیز به خوبی برای دیدار با قطر آماده شده و مشکلی از این لحاظ نداریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پایان گفت: برای تیم ملی ایران در بازی‌های پیش رو در مقدماتی جام جهانی به خصوص در دیدار با قطر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با حضور حداکثری هواداران، میزبان خوبی برای تیم‌های حریف باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.