رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که در صورت موافقت شورای تأمین استان با درخواست باشگاه تراکتورسازی، مشکلی برای برگزای بازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه وجود ندارد.

جواد ششکلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برگزاری بازی تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر که بحث لغو آن و همچنین برگزاری بازی در خارج از استان وجود داشت، گفت: طبق اعلام سازمان لیگ این بازی صددرصد برگزار خواهد شد و به‌همین دلیل ما نامه‌نگاری‌های لازم را برای برگزاری بازی با شورای تأمین انجام داده‌ایم.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی درخواست و پیشنهادش را به ما اعلام کرده است. آنها قصد دارند به‌دلیل آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در زمین اختصاصی خودشان میزبان پرسپولیس باشند. به‌همین دلیل ما به شورای تأمین نامه زدیم تا در صورت توافق آنها این بازی را در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سؤال که آیا درگیری و حواشی دیدار دوستانه تراکتورسازی با پیکان در روند برگزاری دیدار این تیم مقابل پرسپولیس تأثیرگذار است یا نه، اظهار داشت: خیر، این مسئله نمی‌تواند تأثیرگذار باشد. البته در این خصوص شورای تأمین تصمیم‌گیری خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.