کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قرار است برای استقبال از تیم داوری ایران در المپیک به استقبال آنها برود.

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به مطلب «از مقصری که طلایی المپیک شد تا مدیرانی که حالا حامی فغانی و شریک افتخارش هستند» گفت: در آن مقطع زمانی (هجمه علیه علیرضا فغانی به دلیل قضاوت در دیدار تراکتورسازی - نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم) که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بود، دفاعی جدی از علیرضا فغانی و کمک‌های او داشت و حتی با دعوت از آنها به سازمان لیگ از این داوران دلجویی کرد.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد: رئیس فدراسیون فوتبال بامداد فردا (سه‌شنبه) برای استقبال از تیم داوری ایرانی که فینال مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو را قضاوت کرده بودند، به فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد رفت.

گفتنی است، با اینکه در ماجرای تبریز و دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم به گفته کارشناسان داوری، اشتباهاتی از سوی داور مسابقه صورت گرفته بود، سازمان لیگ به‌عنوان مسئول برگزاری مسابقات، در زمان ریاست مهدی تاج ضمن احترام به فوتبالدوستان تبریزی از داوران آن دیدار حمایت لازم را صورت داد. ضمن اینکه سازمان لیگ با تهیه گوشی‌های رادیویی برای فغانی و تیم داوری او در المپیک، زمینه قضاوت بهتر را برای تیم داوری ایرانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو و مسابقات مهم بین‌المللی فراهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.