کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو با پیروزی در نخستین دیدارش راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با برگزاری مسابقات اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز شده است کمیل قاسمی در ۱۲۵ کیلو با پیروزی در نخستین دیدارش مقابل حریف کانادایی راهی مرحله بعد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۰ کشتی‌گیر حضور دارند، کمیل قاسمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل کوری جارویس از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور دوم با برنده رادحونی چبی از تونس و کمال عبدالمطلب از مصر دیدار می‌کند.

در گروه قاسمی گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان، بلال ماخوف، قهرمان جهان از روسیه، آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان از اوکراین، جمال‌الدین ماگومدوف، دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان و ترول دلاگنف، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا حضور دارند.

در بالای جدول نیز طاها آکگول قهرمان جهان از ترکیه، راه آسانی را تا دیدار فینال پیش رو دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.