کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهدی خدابخشی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم با نتیجه مقابل میلاد بیگی تکواندوکار آذربایجان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، چهاردهمین روز از بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در حالی پیگیری می‌شود که در سومین روز از مسابقات تکواندو، مهدی خدابخش نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم مردان برروی شیاپ‌چانگ رفت.

خدابخش در دومین دیدار خود به مصاف میلاد بیگی نماینده تیم ملی آذربایجان رفت. این دیدار در راند اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود بیگی تمام شد. راند دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود بیگی تمام شد. این رقابت‌ در پایان با نتیجه ۱۷ بر ۵ به سود میلاد بیگی به پایان رسید.

تکواندوکار کشورمان باید در انتظار حضور میلاد بیگی در فینال باشد تا در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز تلاش کند.

مهدی خدابخشی نماینده کشورمان با رنکینگ یک المپیکی و جایگاه اول در جدول قرعه، در گام نخست به مصاف "میگوئل فریرا" از هندوراس رفت و با نتیجه ۱۳ بر یک پیروز شد.

رضا مهاندوست سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان که هدایت تیم ملی آذربایجان را در بازی‌های المپیک برزیل ۲۰۱۶ را برعهده دارد. میلادبیگی هم شاگرد وی در تیم ملی آذربایجان است. بیگی از تکواندوکاران خوب ایرانی است که در اردوهای تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز حضور داشت.

بیگی در حال حاضر در رده ۱۵ رنگینک المپیک قرار دارد و باکسب مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا مجوز حضور در المپیک ریو را کسب کرده است. وی مدال طلای بازی‌های اروپا در سال ۲۰۱۵ و مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ را کسب کرده است.

پیش از این مهدی خدابخش و میلادبیگی با هم مبارزه کرده‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای خدابخش و یک پیروزی برای بیگی بوده است.

مهمترین نکته این رقابت این بود که رضا مهاندوست سرمربی تیم ملی ایران در دوران مربیگری خود بیژن مقانلو را به عنوان دستیار کنار خود داشت و حالا این دو مربی به عنوان سرمربی در مقابل هم قرار گرفتند و توانایی‌های خود را به رخ هم خواهند کشید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )