نماینده دوی ۲۰۰ متر جامائیکا مدال طلای رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال رقابت‌های دوی ۲۰۰ متر بانوان المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد و در پایان این مسابقه تامپسون، نماینده جامائیکا توانست با ثبت زمان ۲۱.۷۸ در جایگاه نخست قرار بگیرد. دونده‌هایی از هلند و آمریکا به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در مسابقات تنیس روی میز هم چینی‌ها توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و ژاپن در جایگاه دوم قرار گرفت. این در حالی است که مدال برنز این رقابت‌ها به آلمان رسید.

در رشته پرش طول بانوان، بارتولتا از آمریکا با پرشی به طول ۷.۱۷ در جایگاه نخست قرار گرفت. جایگاه دوم و سوم این رشته هم به دیگر نماینده آمریکا و ورزشکار صربستانی رسید.

در تکواندو وزن ۵۸- ژاو شوایی، تکواندوکار چینی مقام قهرمانی را به دست آورد. تکواندوکار تایلندی در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را به کسب کرد. نماینده کشورهای کره‌جنوبی و دومنیکن هم به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش بانوان و در وزن ۴۹- هم مدال طلا به کیم از کره‌جنوبی رسید؛ این در حالی بود که تکواندوکار صربستانی توانست مدال نقره را بر گردن بیاوزید. نماینده‌های تایلند و ازبکستان هم در این بخش مدال برنز را به دست آوردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.