در پایان هفته چهارم لیگ برتر، زمان آن رسیده تا شروع به کار و نتایج ۴ هفته ابتدایی استقلال و پرسپولیس در ادوار لیگ را بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی هفته چهارم فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال را پشت‌سر گذاشتیم که نتایج استقلال با سرمربی جدید خود از دید هواداران این باشگاه ناامیدکننده تلقی شده و در سمت مقابل، پرسپولیسی‌ها از نتایج تیم‌شان خوشحال هستند.

در این شرایط، بد نیست نگاهی داشته باشیم به نتایجی که تا به حال و در ۱۵ دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس و استقلال به دست آورده‌اند.

فصلاستقلالامتیازپرسپولیسامتیاز

اول یک برد – یک تساوی – ۲ باخت۴۲ برد – ۲ تساوی۸دومیک برد- یک تساوی – ۲ باخت۴۲ برد – یک تساوی – یک باخت۷سوم۲ برد – ۲ تساوی۸۳ برد – یک باخت۹چهارم۲ برد – ۲ تساوی۸۲ برد – یک تساوی – یک باخت۷پنجم۲ برد – یک تساوی – یک باخت۷یک برد – ۲ تساوی – یک باخت۵ششم۳ برد – یک تساوی۱۰۳ برد – یک باخت۹هفتم۲ برد – یک تساوی- یک باخت۷۴ برد۱۲هشتمیک برد – یک تساوی – ۲ باخت۴۲ برد – ۲ تساوی۸نهم۲ برد – ۲ تساوی۸۲ برد – ۲ تساوی۸دهمیک برد – ۲ تساوی – یک باخت۵۳ برد – یک باخت۹یازدهم۳ برد – یک تساوی۱۰۲ تساوی – ۲ باخت۲دوازهم۲ برد – یک تساوی- یک باخت۷یک برد – یک تساوی – ۲ باخت۴سیزدهم۳ برد – یک باخت۹۲ برد – یک تساوی – یک باخت۷چهاردهم۳ برد – یک باخت۹یک برد – یک تساوی – ۲ باخت۴پانزدهم۳ برد – یک باخت۹یک تساوی – ۳ باخت۱شانزدهم۲ تساوی - ۲ باخت۲۳ برد – یک تساوی۱۰ اتفاق جالب اینکه پرسپولیس بدترین شروع ممکن را با برانکو ایوانکوویچ در فصل گذشته در ادوار لیگ برتر داشت که تنها یک امتیاز دست کرده بود و بهترین شروع این تیم مربوط به فصل هفتم و زمان سرمربی گری افشین قطبی می شود. همان فصلی که در نهایت، سرخپوشان به قهرمانی رسیدند.

استقلال نیز حالا بدترین شروع خود در ادوار لیگ برتر را با علیرضا منصوریان تجربه می کند. این تیم با صمد مرفاوی در فصل ششم و پرویز مظلومی در فصل یازدهم بهترین شروع را با کسب ۳ برد و یک تساوی برجای گذاشته است اما در هیچ کدام از این دو فصل، آبی‌پوشان به قهرمانی نرسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.