کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با توجه به پیروزی حریف دانمارکی عبدولی در مرحله یک‌چهارم نهایی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در جدول بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی ماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز با مسابقات اوزان ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم آغاز شد که در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مغلوب حریف دانمارکی شد.

عبدولی در این دیدار با نتیجه یک بر یک مغلوب مارک مادسن، دارنده ۴ مدال نقره جهان از دانمارک شد. وی سال گذشته در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی لاس‌وگاس نیز مغلوب این کشتی‌گیر دانمارکی شده بود.

مادسن در مرحله بعد نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد ویکتور نمس از صربستان گذشت تا عبدولی به ادامه کار امیدوار بماند. در صورت حضور مادسن در فینال عبدولی شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را پیدا خواهد کرد.

حمید سوریان نماینده وزن اول کشورمان نیز در نخستین دیدارش مقابل حریف ژاپنی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد. سوریان چند ماه پیش در مسابقات گزینشی قزاقستان هم مغلوب این کشتی‌گیر شده بود. نماینده وزن اول کشتی فرنگی کشورمان برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. کشتی‌گیر ژاپنی برای حضور در فینال به مصاف روشن بایراموف آذربایجانی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.